خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتقاد از برخوردهای غیر تخصصی با مطبوعات:

بی مهری با مطبوعات مخل امنیت شغلی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۸۶

وی عکاسی را کاری مهم و نیاز جامعه خواند و تاکید کرد: عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می‌کنند / باید دانشگاه‌های ما از تجربیات میدانی عکاسان در جهت ارتقای دانش عکاسی استفاده کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این جمله معروف که «مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند»، گفت: عکس در روزنامه‌ها، هم موجب افزایش جاذبه‌های تصویری می‌شود و هم سند متن خبر و گزارش خواهد بود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، پیرو گزارش اعضا از بی‌مهری‌هایی که طی سال‌های گذشته در حق روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری شده است، اظهار کرد: بی‌مهری‌ها و برخوردهای تنبیهی اگر تخصصی نباشد و برخاسته از اختلافات‌سلیقه‌ای باشد، مخل امنیت شغلی خواهد بود.

وی عکاسی را کاری مهم و نیاز جامعه خواند و تاکید کرد: عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر لزوم حرفه‌ای شدن هنر عکاسی و ضرورت توجه به نیازهای علمی عکاسان گفت: باید دانشگاه‌های ما از تجربیات میدانی عکاسان در جهت ارتقای دانش عکاسی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، در آغاز این دیدار صادقلو رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان با ارائه گزارشی از آمار، نیاز‌ها و آینده کاری عکاسان گفت: با ۱۳۶ نفر عضو اصلی و ۱۷۰ نفر عضو که بیشتر دانشجویان رشته عکاسی هستند، انجمن صنفی را تأسیس کرده‌ایم.

وی گزارشی از اهداف و برنامه‌های این انجمن ارائه و خواستار مساعدت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رفع مشکلات این انجمن هنری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز