خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

نیروی دریایی در مسیر راهبردی شدن گام‌های محکم برداشته است

کد خبر : ۱۱۹۸۸۷

مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل از مراکز بسیار مهم، سرزنده و فعال نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ارتقاء توان آموزشی در این نیرو گفت: همه ما باید در راه ارتقاء نیروهای مسلح کشورمان تلاش کنیم. نیروی دریایی هم در مسیر راهبردی شدن گام‌های محکم و مهمی برداشته است و البته این را بدانیم که راهبردی شدن ساده و آسان نیست.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع دانشجویان دافوس ارتش در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل گفت: مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل از مراکز بسیار مهم، سرزنده و فعال نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت خلوص نیت در اعمال و کار‌ها اظهار کرد: نوع نگاه و نیت قلبی در هر کاری ریشه و اساس آن کار است. موفقیت و گسترش دین مبین اسلام هم به خاطر خلد عظیم پیامبر اکرم(ص) بود.

سیاری با بیان اینکه «اثر برخی امور، مدت‌ها بعد مشخص می‌شود»، تصریح کرد: حادثه کربلا بعد از گذشت بیش از هزار سال روزبه‌روز تاثیر بیشتری در حفظ و گسترش دین مبین اسلام دارد. در زمان جنگ تحمیلی هم به همین صورت بود و اثر حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ما امروز با به ثمر نشستن انقلاب نمایان شد و حرکت عظیم ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) نیز با گسترش بیداری اسلامی در جهان نمود پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به نقش حساس دانشجویان دوره‌های دافوس در ارتش، خطاب به این دانشجویان گفت: شما مسئول رشد ارتش جمهوری اسلامی هستید و راه آن نیز ارتقاء کار بر مبنای دل است و خداوند هم در این راه شما را یاری خواهد کرد. ان‌شاءالله همه ما سربازان شایسته‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار، دریادار دوم بیاتی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل در سخنانی به فعالیت‌های آموزشی این مرکز پرداخت.

دانشجویان دوره دافوس ضمن دیدار با فرماندار شهرستان رودبار، از مجموعه آموزشی غدیر، تجهیزات و امکانات و مراحل آموزشی مرکز آموزشی منجیل، مناطق مختلف عملیاتی شهرستان رودبار، نیروگاه بادی، سد منجیل، نیروگاه برق سد منجیل و سطح شهر منجیل بازدید و همچنین با حضور در گلزار شهدای شهر منجیل با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز