خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

آمریکا از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران مطلع است

کد خبر : ۱۲۰۳۵۲

کوچک‌ترین اشتباه نظامی در مورد ایران باعثمی‌شود آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود مشاهده کنند. بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌کنند؛ یک بلوف است. آن‌ها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران مطلع هستند.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری(معاون ستاد کل نیروهای مسلح) در حاشیه مراسم گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم و یارانش در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات شهید طهرانی‌مقدم و همراهانش باعثشد ابرقدرت‌های دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.

وی تأکید کرد: آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌کنند یک بلوف است. آن‌ها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران مطلع هستند.

وی ادامه داد: کوچک‌ترین اشتباه نظامی در مورد ایران باعثمی‌شود آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود مشاهده کنند. بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

جزایری با تأکید بر اینکه آنچه که رئیس‌جمهور آمریکا در مورد گزینه نظامی برای ایران مطرح کرده، یک دروغ بزرگ و بلوف نظامی است و ما این را از برکت بسیجیان داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز