خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

شورای " تدبیر و امید نسل امروز " اعلام موجودیت کرد

کد خبر : ۱۲۱۱۶۶

جوانان معتقد به مشی اعتدال و حامیان جوان دولت تدبیر و امید این بار نه تنها ناامید نمی‌شوند، بلکه بر تداوم حمایت از مسیر عقلانیت و اعتدال، ملتزم‌اند و صحنه را خالی نخواهند کرد.

شورای تدبیر و امید نسل امروز(توانا) با هدف حفظ پتانسیل نسل جوان در جهت خدمت به کشور و نظام از طریق حمایت از برنامه‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید اعلام موجودیت کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از سایت مجمع نیروهای خط امام در اطلاعیه شورای تدبیر و امید نسل امروز(توانا) آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انّ الله لایغیر ما بقومٍ حتّی یغیرو ما بأنفسهم*سوره رعد، آیه۱۱*
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به اتمام رسید و کاندیدای پیروز، دولت یازدهم را با همه اما و اگر‌ها تعیین و مستقر نمود. اما آنچه بیش و پیش از این واقعه شکوه‌مند در نظام جمهوری اسلامی رخ داد و هم سنگی با مهم‌ترین تحولات سیاسی و اجتماعی در این سرزمین می‌کند، شور و شعور تحول آفرین جوانانی بود که به تغییر به عنوان قانون الهی ایمان داشته و برای اصلاح وضع رو به تخریب و انهدام مدیریت نابسامان کشور، کمرهمت بستند و ناامیدی را به گوشه‌ای نهاده و با امید و تدبیر مثال زدنی رخوت موجود در سالیان اخیر را به تحرک و نشاطی دوباره تبدیل کردند. جوانان دغدغه‌مند این مرز و بوم علیرغم همهٔ بی‌مهری هاو کج سلیقگی‌ها یی که که در فضای دانشگاه و جامعه بر آن‌ها ناجوانمردانه روا داشته شده بود، با اعتقاد به لزوم تغییر دست روی دست نگذارده و با فراست و هوش بهنگام تصمیم خود را گرفتند تا برای به صحنه آوردن یکی از نیروهای دلسوز، پرتجربه، دانشمند و نزدیک به اندیشه‌ها ی والای امام عزیزمان و همراه قدیمی رهبری معظم انقلاب، تعارفات مرسوم را کنار گذارده و با درک حساسیت اوضاع و پس از مشورت با بزرگان نظام از جمله حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی تصمیم تاریخی خود را برای نقش آفرینی در این انتخابات گرفتند و به صحنه آمدند.
در هرحال دکتر حسن روحانی برای این جوانان نقطه اتکاء و پیوندی بود که با درک هوشمندانه از شرایط موجود می‌توانست اعتماد نظام و مردم را جلب و پیروز این انتخابات باشد و به حول و قوه پروردگار این اتفاق مبارک رقم خورد. اما امروز نیز باید رو به آینده سخن گفت، جوانان نیک می‌دانند که این آغاز راه است. کار تمام نشده است. با پیروزی کاندیدای محبوب، دکتر حسن روحانی مشکلات تازه رخ نمایی می‌کند، بحران‌های گذشته سر برآورده‌اند و اقتصاد متورم و شکاف‌های اجتماعی به دور از آمار‌ها ی غیر واقعی تجلی یافته‌اند، برخی که طی ۸ سال گذشته این معضلات و دروغ‌ها و بحران‌ها را نمی‌دیدند و دمی برنمی آوردند، این روز‌ها از زبان مردم سخن می‌گویند گویی مردم تازه متولد شده‌اند و در این ۸ سال محلی از اعراب نداشته‌اند. مشکلات کم است که این بنگاه‌ها و وابستگان آن‌ها که تمام قامت از دولت قبل حمایت می‌کردند و در قبال ضعف‌ها و بی‌تدبیری‌ها، فساد‌ها و بی‌اخلاقی‌ها سکوت اختیار کرده بودند، از آشتی ملت با انتخابات غمگین‌اند و گویی آرزوی قهر بودن مردم با صندوق‌های رای را داشتند. این گروه به جای آنکه پیام مردم را در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ درک کرده و برای اعتلای کشور و ملت و عبور از بحران‌های اقتصادی و بین المللی همکاری کنند از همین ابتدا نقاب خود را براداشته و چالش آفرینی را در دستور کار قرار داده‌اند. این معدود افراد و بنگاه‌ها بر خلاف مصالح عالیه نظام جمهوری اسلامی و تدابیر و سیاستگذاری‌های مقام معظم رهبری سعی می‌کنند، بین دولت وملت و رهبری معظم ایجاد تنش کرده تا با غیر اخلاقی‌ترین ابزار‌ها مانع تحقق مطالبات بر حق ملت شریف شوند.
اما جوانان معتقد به مشی اعتدال و حامیان جوان دولت تدبیر و امید این بار نه تنها ناامید نمی‌شوند، بلکه بر تداوم حمایت از مسیر عقلانیت و اعتدال، ملتزم‌اند و صحنه را خالی نخواهند کرد.
بر همین اساس شورای تدبیر و امید نسل امروز(توانا) با هدف حفظ پتانسیل نسل جوان در جهت خدمت به کشور و نظام از طریق حمایت از برنامه‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید اعلام موجودیت می‌کند.
امید است شورای تدبیر و امید نسل امروز، فرا‌تر از رنگ‌ها و نماد‌ها، اصلاح طلبان و اصولگرایان جوان را فرا خوانده تا با هم عهد و پیمان ببندند و به دور از دگم اندیشی و تحجر و انحصارطلبی و قدرت پرستی، بذر امید و اعتدال و عقلانیت و تدبیر را در نسل سوم بارور کرده تا بهتر و مؤثر‌تر تکلیف دینی و ملی خود را در این زمینه به منصه حضور برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز