خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات؛

پیشنهاد احزاب اصلاح طلب برای پیوستن به شورای هماهنگی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۵۱

شب گذشته روند مذاکرات هسته‌ای در ژنو مورد بحثو بررسی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت / برنامه شش ماهه‌ای که توسط دفتر سیاسی این شورا پیشنهاد شده بود در جلسه شب گذشته به منظور اجرایی شدن به تصویب اعضا رسید.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از بررسی پیشنهاد برخی احزاب اصلاح‌طلب برای پیوستن به شورای هماهنگی در جلسه شب گذشته خبر داد.

حسین کمالی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه این شورا در شب گذشته عنوان کرد: در این جلسه بخشی از آیین‌نامه اجرایی شورای هماهنگی به تصویب رسید و بررسی بخش دیگری از آن به جلسه آینده موکول شد.

وی افزود: همچنین برنامه شش ماهه‌ای که توسط دفتر سیاسی این شورا پیشنهاد شده بود در جلسه شب گذشته به منظور اجرایی شدن به تصویب اعضا رسید.

کمالی با اشاره به اینکه ژاله فرامرزیان در این جلسه به عنوان دبیر جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد، گفت: همچنین شب گذشته روند مذاکرات هسته‌ای در ژنو مورد بحثو بررسی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت.

وی همچنین از بررسی پیشنهاد برخی احزاب اصلاح‌طلب برای پیوستن به شورای هماهنگی در جلسه شب گذشته خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا بنده به عنوان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با این احزاب مذاکراتی داشته باشم تا بتوانیم در این خصوص به نتیجه نهایی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز