خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

امریکا و اروپا در دور بعدی مذاکرات باید حسن نیت خود به اثبات برسانند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۳

رویکرد متکبرانه دولت امریکا سبب افزایش تنفر عمومی جهانیان شده است و نوید جهان بدون امریکای استکباری در دسترس قرار دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: هرگونه مذاکره بین ایران و ۱ + ۵ بدون درنظر گرفتن حق مسلم و قطعی غنی سازی جمهوری اسلامی ایران بی‌معناست.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان شهر ساری با اشاره به توافق هسته‌ای ژنو و اظهارات برخی مقامات غربی که منجر به افزایش بی‌اعتمادی ملت ایران به امریکا و متحدان کاخ سفید می‌شود اظهار داشت: در دور بعدی مذاکرات، امریکا و اروپا باید حسن نیت خود را در مواجهه با ایران به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: رویکرد متکبرانه دولت امریکا سبب افزایش تنفر عمومی جهانیان شده است و نوید جهان بدون امریکای استکباری در دسترس قرار دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکست و ناکامی طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: کسانی که همه تلاششان توقف و از پا انداختن حرکت انقلاب اسلامی در ایران بود اکنون سایه سیاه نابودی و اضمحلال را بالای سرخود حس می‌کنند و بر این تصور باطل اند که با بمب اتم می‌توانند برای خود چتر امنیتی ایجاد کنند.

سردار جزایری تأکید کرد: به برکت وجود ملت بسیجی، ایران اسلامی از تنگناهای دست‌ساز رژیم‌های سلطه با سلامت عبور خواهد کرد و آینده برای ما کاملاً روشن و شفاف است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پایان خاطرنشان کرد: دولت‌هایی که به شیوه گذشته و با زورگویی برای خود حق کاذب وضع حقوق و یا سلب حقوق دیگران را قائل هستند بدانند جوامع دیگری نیز شکل گرفته‌اند که متقابلاً حق به معنای درست کلمه را در مورد جلوگیری از زورگوئی آنها برای خود قائل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز