خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور برگزار شد؛

معارفه مدیران کل امنیتی و امور انتظامی و توسعه نظم عمومی

کد خبر : ۱۲۵۰۶۶

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا مسکنی به عنوان مدیرکل امور انتظامی و جواد زرین کلاه را به عنوان مدیرکل امنیتی معرفی شدند.

معارفه مدیران کل امنیتی و امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور با حضور علی عبدالهی در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ علی عبدالهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مراسم معارفه مدیران کل امنیتی و امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور اظهار داشت: امنیت، رکن اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه است، اگر امنیت نباشد، سایر اصول به وجود نمی آید و نمی توان برای موفقیت در حوزه های دیگر برنامه ریزی کرد.

وی بیان داشت: نقشی که امنیت ایفاد می کند یک نقش تعیین کننده و مثبت است امنیت یک مقوله نسبی و شکننده است مثل مقوله های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی نیست زیرا یک شهر امن خیلی سریع می تواند به یک شهر ناامن تبدیل شود.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه های اثرگذار در تامین آرامش جامعه است، افزود: تلاش و پایمردی نیروهای جان برکف نیروی انتظامی در تامین آرامش و امنیت مردم جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و بایستی گفت که امنیت امروز جامعه مرهون زحمات و تلاش های بی شائبه خدمات این عزیزان و نیروهای امنیتی است.

عبدالهی در پایان این نشست از پرسنل اداره کل امنیتی و امور انتطامی و توسعه نظم عمومی خواست با توجه به حساسیت و دشواری کاری حوزه آنان؛ نسبت به بروز رسانی دانش، تلاش و جدیت بیشتر در کارها بیش از گذشته اهتمام ورزند.

معاون امنیتی و انتظامی در ادامه از خدمات شایسته علی جهانبخش مدیرکل امنیتی و سرتیپ پاسدار عبدا… محمودزاده مدیرکل امور انتظامی و توسعه نظم عمومی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین سردار سرتیپ پاسدار علیرضا مسکنی به عنوان مدیرکل امور انتظامی و جواد زرین کلاه را به عنوان مدیرکل امنیتی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز