خبرگزاری کار ایران

جلودار زاده در پاسخ به ایلنا:

احمدی‌نژاد اگر کمی انصاف داشت درخواست مناظره نمی‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۶

آقای روحانی انتخاب‌های خوبی داشته‌اند و مدعای این حرفم انتخاب خانم ابتکار و ملاوردی است. ما برنامه‌هایی به دولت برای استفاده از زنان توانمند داده‌ایم و امیدواریم که تصمیم گیران از این برنامه استفاده بکنند.

عضو ارشد حزب اسلامی کار در تحلیل خود از درخواست مناظره احمدی‌نژاد گفت: درخواست ایشان بسیار خنده دار است، چرا که اگر ایشان اندکی انصاف داشتند این حرف را نمی‌زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در حاشیه مراسم سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایلنا، در خصوص اینکه نظرتان درباره نامه آقای احمدی‌نژاد به رئیس جمهور و دعوت به مناظره توسط ایشان چیست اظهار داشت: نامه و درخواست ایشان بسیار خنده دار است، چرا که اگر ایشان اندکی انصاف داشتند این حرف را نمی‌زدند.

وی ادامه داد: در طول مدت ریاست جمهوری ایشان کشورمان از شاخص‌های رو به رشدی که داشتیم نزول کرده است. ارزش ملی پول کشورمان نزدیک به صفر شده و اعتبار بین المللی ایران از بین رفت، کارخانه‌ها تعطیل شده و فقر گسترده‌ای در میان مردم رواج پیدا کرده است.

عضو ارشدحزب اسلامی کار در پاسخ به این سوال که ارزیابیتان از به کارگیری از زنان در دولت چیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم که باید به دولت جدید اندکی وقت داد تا بتواند استقرار پیدا کند. آقای روحانی انتخاب‌های خوبی داشته‌اند و مدعای این حرفم انتخاب خانم ابتکار و ملاوردی است. ما برنامه‌هایی به دولت برای استفاده از زنان توانمند داده‌ایم و امیدواریم که تصمیم گیران از این برنامه استفاده بکنند.

وی در ادامه افزود: من از تمامی زنان و مادران ایران زمین می‌خواهم که برای اصلاح وضعیت ایران منتظر دعوت کسی نباشند و هر کس که فکر می‌کند که باید کمکی به ایران بکند پیش قدم شود.

جلودارزاده در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد خانم راستگو چیست، ابراز داشت: من در مورد ایشان نظری ندارم. ولی فکر می‌کنم پایه بندی به عهد و وفاداری به یک آرمان موضوع مهمی است و باید به این مسئله اهمیت بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز