خبرگزاری کار ایران

انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی؛

مخالفان دانشجویان، رنگ عوض کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۷۷

بدون شک دو عنصر «آزادی» و «امنیت» لازمه تحقق عملی اصل «اعتدال» می‌باشد. طبعا هر یک از این دو مهم اگر از بخشی از جامعه دریغ گردد و یا بی حساب به گروهی ارزانی داشته شود به سوی افراط و تفریط خواهیم رفت و خواه ناخواه فضای جامعه از موضع اعتدال، امید و تعامل سازنده فاصله می‌گیرد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران(طیف اصلاح‌طلبان) خطاب به دکتر روحانی و به بهانه حضورش در مراسم ۱۶ آذر این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی(طیف اصلاح طلبان)، آزادی و امنیت را دو مقوله اصلی برای فعالیت قانونی، آرام و سازنده دانست که از تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب دریغ می شود و در ادامه خاطرنشان کردند: گویا بسیاری از آنان که دیروز با تمام توان در مقابل خواست مشروع و حق قانونی دانشجویان و مردم – که تجلی آن انتخاب دولت تدبیر و امید بود – ایستاده بودند، امروز رنگ عوض کرده و خود را نماد راستین اعتدال می‌نامند و همچنان در حفظ و تداوم فضای ناعادلانه گذشته می‌کوشند و نمی‌خواهند به خواست اکثریت برای اعتدال و لوازم آن تن دردهند.

متن این بیانیه در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب حجه السلام و المسلمین آقای دکتر روحانی

با سلام و آرزوی توفیق

بدون شک دو عنصر «آزادی» و «امنیت» لازمه تحقق عملی اصل «اعتدال» می‌باشد. طبعا هر یک از این دو مهم اگر از بخشی از جامعه دریغ گردد و یا بی حساب به گروهی ارزانی داشته شود به سوی افراط و تفریط خواهیم رفت و خواه ناخواه فضای جامعه از موضع اعتدال، امید و تعامل سازنده فاصله می‌گیرد.

اینک پس از گذشت بیش از صد روز از تصدی امور کشور توسط دولت محترم تدبیر و امید، اگرچه شاهد دلسوزی‌ها و تلاش‌های پیگیر حضرتعالی و هیأت محترم دولت بوده‌ایم اما متأسفانه همچنان این دو مولفه اساسی – یعنی آزادی و امنیت – برای فعالیت قانونی آرام و سازنده از تشکل های اصلاح طلب دریغ می شود. گویا بسیاری از آنان که دیروز با تمام توان در مقابل خواست مشروع و حق قانونی دانشجویان و مردم – که تجلی آن انتخاب دولت تدبیر و امید بود – ایستاده بودند، امروز رنگ عوض کرده و خود را نماد راستین اعتدال می‌نامند و همچنان در حفظ و تداوم فضای ناعادلانه گذشته می‌کوشند و نمی‌خواهند به خواست اکثریت برای اعتدال و لوازم آن تن دردهند. نمونه این امر را می‌توان در جلوگیری از برگزاری مراسم شانزدهم آذر توسط دانشجویان مشاهده کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی(ره) از ابتدا گفتمان اعتدال را مورد استقبال قرار داد و همچنان حمایت همه جانبه و همراهی خود را نسبت به اقدامات سازنده شما در مسیر عینیت بخشیدن به خواست ملت اعلام می‌دارد. اینک این تشکل ضمن اذعان به سختی شرایط و دشواری راه از جنابعالی تقاضا دارد که دانشگاه را در راستای اصلاح شرایط فعلی، رفع فضای امنیتی و ایجاد فرصت برای فعالیت‌های سازنده و قانونمند همه طیف‌ها یاری فرمایید.

باشد که در پرتو عنایات حق تعالی و اقدامات سخت‌کوشانه دولت محترم در سایه همراهی و تیزبینی جامعه به ویژه قشر دانشجو بیش از پیش به سوی تحقق عقلانیت، اعتدال و ارزش های انسانی گام برداریم.

و من الله التوفیق

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز