خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم با ایلنا مطرح کرد؛

تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۲

قاعدتا اگر اصولگرایان وحدت نداشته باشند نخواهند توانست که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند. / روش‌هایی که در حال حاضر از جانب اصولگرایان در حال پیگیری است آسیب‌شناسی جریانات گذشته و مسائلی است که باعثچند تکه شدن اصولگرایان در انتخابات اخیر شد.

دبیر کل حزب سبز با بیان اینکه یک سری مسائل درون تشکیلاتی وجود دارد که باید به نتیجه برسد گفت: قاعدتا اگر اصولگرایان وحدت نداشته باشند نخواهند توانست که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.


حسین کنعانی مقدم در گفتگو با ایلنا در خصوص چگونگی حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری اعضای جناح اصولگرا به این فکر افتادند که با تغییرات اساسی در ساختار تشکیلاتی و سازوکار مناسب در این خصوص با برگزاری جلسات مختلف گروه‌های مختلف اصولگرا را به یک وحدت برساند.


دبیر کل حزب سبز افزود: اصولگرایان با بازنگری در گذشته به این فکر افتادند که از آن غروری که باعثشد اصولگرایان از پایگاه‌های مردمی خود غفلت کنند فاصله بگیرند و یک جریان وسیع تری را برای حضور در انتخابات آینده سازماندهی کنند.

وی سازماندهی صحیح جریان اصولگرا برای حضور در انتخابات آینده مجلس را منوط به اصلاح نگرش اصولگرایان متناسب با شرایط زمان دانست و گفت: در صورت توجه به این موارد می‌توان به انتخابات آینده امیدوار بود.


کنعانی مقدم گفت: گرچه در حال حاضر با توجه به اولویت‌هایی نظیر مسائل بودجه‌ای و مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌ها بحثورود به انتخابات آینده مجلس بحثزودهنگامی است اما به نظر می‌رسد که بهتر است درون ساختاری به مسئله انتخابات نظر داشت تا اینکه این بحث‌ها در فضاهای مجازی و عمومی پیگیری شود.


وی همچنین اظهار داشت: روش‌هایی که در حال حاضر از جانب اصولگرایان در حال پیگیری است آسیب‌شناسی جریانات گذشته و مسائلی است که باعثچند تکه شدن اصولگرایان در انتخابات اخیر شد.


کنعانی مقدم با بیان اینکه یک سری مسائل درون تشکیلاتی وجود دارد که باید به نتیجه برسد، گفت: قاعدتا اگر اصولگرایان وحدت نداشته باشند نخواهند توانست که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.


وی با بیان اینکه ضرورت اصلاح طلبی در اصولگرایی وجود دارد، گفت: برای رسیدن به شرایط مناسب هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان باید به اصول پایبندی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز