خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

دیپلماسی ایران تحت تاثیر تهدیدات آمریکا قرار نمی‌گیرد

کد خبر : ۱۲۷۳۶۵

به برکت خون شهیدان و مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، موقعیت کشور ما به لحاظ نظامی در حد بازدارندگی و آفند عمیق قرار دارد، بطوریکه هر نوع تهاجم دشمن بزرگ را با اطمینان پاسخ خواهد داد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دیپلماسی ایران تحت تاثیر تهدیدات آمریکا قرار نمی‌گیرد، گفت: گزافه‌گویی‌های وزیر دفاع آمریکا مشکل این کشور را برطرف نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه با برخی مدیران فرهنگی و رسانه‌ای نیروهای مسلح، با مضحک خواندن اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و با اشاره به توانمندیهای دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: تجارب دفاع مقدس و تلاش رزمندگان و متخصصان کشور طی سالهای اخیر، بیش از نیم قرن جمهوری اسلامی ایران را به لحاظ فناوریهای دفاعی و تولید تجهیزات مؤثر رفع تهاجم نظامی، جلو انداخته است.

وی افزود: به برکت خون شهیدان و مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، موقعیت کشور ما به لحاظ نظامی در حد بازدارندگی و آفند عمیق قرار دارد، بطوریکه هر نوع تهاجم دشمن بزرگ را با اطمینان پاسخ خواهد داد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور ادامه داد: اگر ترس دشمن از ملت بزرگ و نیروهای مسلح آماده رزم نبود، دشمن لحظه‌ای در تهاجم به ایران اسلامی درنگ نمی‌کرد.

معاون ستاد‌کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اقتدار دفاعی ما باید روز به روز افزایش یابد تا دشمن به نقطه ناامیدی کامل برسد، اظهار داشت: ملت ایران سخنان رئیس‌جمهور و وزیر دفاع آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی را بذله گویی تلقی می‌کنند، هم اکنون بسیاری از منافع خودخواه آمریکا و صهیونیست‌ها در تور نظامی ایران قرار دارند و تهران در برخورد با متجاوز از قبل تصمیم‌گیری کرده است.

جزایری افزود: یکی از نکات جالب و حائز اهمیت در پیشرفت امروز دفاعی کشور، سرعت رشد علمی و فناوری و ساخت و آماده به کار بودن تجهیزات مدرن است که دست‌یابی به همه این دستاوردها در شرایط تحریم کامل صورت گرفته و این یک مصداق بارز نگاه به داخل و تولید و اقتصاد مقاومتی است و این همان نقطه‌ای است که دشمن را به نا امیدی و سردرگمی می‌رساند.

معاون ستاد‌کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دنیا شاهد است که آمریکا بزرگترین جنایتکار جنگی و آتش افروز بیشترین‌ جنگ‌ها و خون‌ریزی‌هاست و بی‌جهت نیست که بخصوص دولت آمریکا در میان مسلمانان و کشورهای منطقه روز به روز منفورتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در عین حال آمریکا بداند مشکلات این کشور با جنگ افروزی بر طرف نمی‌شود و آمریکا قادر نخواهد بود نظم یکطرفه مورد نظر خود را در جهان حاکم کند و دوران نظامی تک قطبی بسر آمده است.

این مقام مسئول نظامی در پایان تاکید کرد: دیپلماسی ایران تحت تاثیر تهدیدات آمریکا قرار نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز