خبرگزاری کار ایران

دادگاه رسیدگی به پرونده بیمه: / ۳ /

متهم «ع. خ»: ۸۰ میلیون تومان بابت حق الزحمه دریافت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۳

من پول هایی را که دریافت می کردم طی یک فیش به آقای " ح – ن " به شکل تمام و کمال تحویل می دادم.

" ع. خ " در دفاعایت خود گفت: من در کل ۷۰ یا ۸۰ میلیون تومان بابت حق الزحمه دریافت کردم و از سال ۸۴ مدیریت تالار کرج را به عهده داشتم و به طور کلی تا چهارم آبان ۸۸،۴ سال حقوق دریافت کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران قاضی محمدی کشکولی یکی از متهمان به نام آقای " ع. خ " را به جایگاه متهمین فرا خواند و اتهامات وی را علاوه بر پولشویی به مبلغ یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون و نهصد و هفده هزار و پانصد ریال، معاونت در اختلاس و تحصیل مال نامشروع به مبلغ دویست و شصت میلیون تومان اعلام کرد.

" ع. خ " این اتهامات را رد کرد و گفت: به یاد دارم که ۸ فقره چک را پاس کردم و اولین چک را در سال ۸۴ پاس کردم و چک هایی که در شعبه فاطمی پاس شده مربوط به سال ۸۳ و چک هایی که در شعبه کرج پاس کردم مربوط به سال ۸۸ می شود.

وی در دفاعایت خود افزود: من در کل ۷۰ یا ۸۰ میلیون تومان بابت حق الزحمه دریافت کردم و از سال ۸۴ مدیریت تالار کرج را به عهده داشتم و به طور کلی تا چهارم آبان ۸۸،۴ سال حقوق دریافت کردم.

قاضی خطاب به متهم اظهار داشت: اگر حقوق شما در هر ماه یک میلیون تومان بوده که به این میزان نمی رسد. و شما مبلغی اضافه دریافت کردید.

وی در خصوص جریان گردش مالی پولها توضیح داد: من پول هایی را که دریافت می کردم طی یک فیش به آقای " ح – ن " به شکل تمام و کمال تحویل می دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز