خبرگزاری کار ایران

دادگاه رسیدگی به پرونده بیمه: / ۴ /

متهم «ح - ح»: آقای " ف " هزینه دانشگاه فرزندم را پرداخت می کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۴

به این دلیل که در یک دوره ای شناسنامه خود را گم کرده بودم و پسرم چک ها را وصول کرده است.

یکی از متهمین پرونده اختلاس از بیمه ایران گفت: من حقوق بگیر آقای " ف " بودم و او ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان هزینه دانشگاه فرزندم را نیز پرداخت می کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران قاضی محمدی کشکولی " ح - ح " را به جایگاه متهمین فرا خواند و موارد اتهامی وی را علاوه بر پولشویی به میزان سه میلیارد هشتصد و هفتاد و هشت میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار و نهصد ریال، تحصیل مال نامشروع و معاونت در اختلاس به مبلغ هفتاد و شش میلیون تومان عنوان کرد.

" ح - ح " در دفاعیات خود اظهار داشت: آقای " ف " در سال ۸۵ به من پیشنهاد کرد که مدیریت تالار تازه تاسیس ایشان در کرج را به عهده بگیرم و بدین طریق همکاری من با ایشان شروع شد و من حقوق بگیر وی بودم.

وی در پاسخ سوال قاضی مبنی بر اینکه آیا وصول ۱۸ فقره چک را قبول دارید یا خیر، گفت: احتمالاً حدود۱۶ فقره چک بوده و دو چک دیگر را که حساب کردند به این دلیل که در یک دوره ای شناسنامه خود را گم کرده بودم و پسرم چک ها را وصول کرده است.

متهم توضیح داد: این چک ها گاهی در وجه خودم و گاهی متعلق به دیه و بیمه و در وجه اشخاص دیگری بود.

" ح–ح " همچنین افزود: اولین باری که از آقای " ف " حقوق دریافت کردم در سال ۸۳ بود و بعد از دو سال فاصله از سال ۸۵ تا ۸۷ نزد ایشان مشغول به کار شدم و وی علاوه بر پرداخت ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان هزینه دانشگاه فرزندم را نیز پرداخت می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز