خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

آمریکا در منطقه دچار ناکامی های اساسی شده است

کد خبر : ۱۲۸۴۴۹

به صراحت اعلام می کنم آن چه که آمریکایی ها تحت عنوان «گزینه نظامی روی میز است» بیان می کنند نه از باب توانمندی و قدرت بالای آمریکا، بلکه از استیصال آنهاست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا در روند اتفاقات و رویدادهای منطقه دچار عقب ماندگی، چالش و ناکامی های اساسی شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی یاوه گویی های مقامات آمریکایی و صهیونیستی اظهار داشت: ما قادریم اقدام شکننده ای علیه هر دشمن متجاوزی داشته باشیم و قطعاً دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی دچار ضربه بزرگی خواهد شد.

وی گفت: آمریکا در روند اتفاقات و رویدادهای منطقه دچار عقب ماندگی، چالش و ناکامی های اساسی شده است.

سردار جزایری با بیان اینکه مدتی است مقامات رسمی آمریکا بیش از گذشته مطلبی تحت عنوان همه گزینه ها علیه ایران از جمله گزینه نظامی روی میز است، بیان می کنند، افزود: آمریکایی ها بر این تصورند که مردم ما و به خصوص مسئولان و تصمیم گیرندگان، تحت تأثیر القائات کاذب آمریکا قرار می گیرند.

وی گفت: مردم کشور ما و جامعه جهانی در یکی - دو دهه اخیر به خوی شیطانی و شیطنت های شیطان بزرگ پی برده اند و بدیهی است که این گونه گفتمان ها را بعضاً به عنوان مضحکه سیاسی تلقی می کنند.

سردار جزایری افزود: نکته حائز اهمیت این است که آمریکایی ها در سال های اخیر پنج جنگ را به منطقه ما تحمیل کردند.

وی گفت: جنگ در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین و غزه و همچنین سوریه از جمله جنگ های امریکا در منطقه است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم جهان به خوبی می دانند که آمریکایی ها با ناکامی های بزرگ و همچنین شکست در این جنگ ها مواجه شدند.

سردار جزایری افزود: این جنگ ها چیزی جز تنفر عمومی علیه آمریکا به وجود نیاورده و همچنین ثمره ای برای آمریکایی ها نداشته هر چند که خونریزی و تخریب زیرساخت های کشورهای منطقه را در پی داشته است.

وی گفت: نتایج این جنگ ها نشان دهنده آسیب پذیری های قابل توجه آمریکا در اقدامات نظامی به حساب می آید.

سردار جزایری افزود: به صراحت اعلام می کنم آن چه که آمریکایی ها تحت عنوان «گزینه نظامی روی میز است» بیان می کنند نه از باب توانمندی و قدرت بالای آمریکا، بلکه از استیصال آنهاست.

وی گفت: آمریکا در روند اتفاقات و رویدادهای منطقه دچار عقب ماندگی، چالش و ناکامی های اساسی شده است.

سردار جزایری افزود: جمهوری اسلامی ایران، تحرکات آمریکا را در منطقه به خوبی رصد می کند و ما سناریوهای مختلف را تدوین، طراحی و تمرین کرده ایم و آماده اجرا داریم.

وی گفت: رزمندگان ما اراده و تصمیم لازم را برای هرگونه برخورد با شیطنت های شیطان بزرگ در دستور کار خود دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز