خبرگزاری کار ایران

در مسجد امام صادق(ع)؛

مراسم چهلمین روز درگذشت عسگر اولادی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۷

دقایقی پیش مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین با حضور اعضای جبهه موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری و جمعی از دوستداران و علاقه مندان به وی آغاز شد.

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سعگر اولادی دقایقی پیش در مسجد امام صادق(ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دقایقی پیش مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین با حضور اعضای جبهه موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری و جمعی از دوستداران و علاقه مندان به وی آغاز شد.

در این مراسم شخصیت های چون محسن رفیق دوست، اسدالله بادامچیان، محمد انواری، محمد نبی حبیبی، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.

همچنین دقایقی پیش محمدرضا باهنر دبیر کل جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری و مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، علی اکبر ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حاضر شدند.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز به مناسبت چهلمین روز درگذشت حبیب الله عسگراولادی هم اینک وارد مسجد امام صادق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز