خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در جمع خبرنگاران:

باید حداقل ۶ ماه به دولت فرصت داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۴

تصور می‌کنم مجلس باید بیش از پیش با دولت همکاری داشته باشد. من در مجلس هشتم ۱۱ وزیر را برای پاسخ به سوالاتم به صحن کشاندم، ولی سوالاتم به این خاطر نبود که مثلا آقای جلیلی چرا اینطور نشسته‌اند!

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه چشم انداز پیش رو را مثبت ارزیابی می‌کنم، در خصوص احضار وزرا به صحن علنی مجلس گفت: باید منافع ملی را در نظر گرفت و حداقل شش ماه به این دولت فرصت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان که عصر امروز - پنج شنبه - در مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب الله عسگراولادی شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم درجمع خبرنگاران در خصوص کارت‌های هدیه‌ای که تعدادی از نمایندگان از سعید مرتضوی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: ممکن است این نمایندگان این بهانه را داشته باشند که این کارت‌ها را برای کمک‌های مردمی دریافت کرده‌اند، هرچند که ممکن است که نمایندگان مشکلاتی در حوزه انتخابیه‌شان داشته باشند اما اینکه این مبالغ صرف کمک‌های مردمی می‌شده است جای بحثدارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرتضوی به وی نیز مراجه کرده است یا خیر، گفت: باید بگویم ایشان به من مراجعه نکرده است.

دبیرکل حزب مردم سالاری در خصوص احضار وزرا به صحن علنی مجلس گفت: تصور می‌کنم مجلس باید بیش از پیش با دولت همکاری داشته باشد. من در مجلس هشتم ۱۱ وزیر را برای پاسخ به سوالاتم به صحن کشاندم، ولی سوالاتم به این خاطر نبود که مثلا آقای جلیلی چرا اینطور نشسته‌اند! باید منافع ملی را در نظر گرفت و حداقل شش ماه به این دولت فرصت داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز