خبرگزاری کار ایران

به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب فارس؛

معاون رییس‌جمهور به شیراز می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۶

معصومه ابتکار یکی از سخنرانان همایش «دولت تدبیروامید؛ بیم‌ها و امیدها» است که قرار است عصر دوشنبه این هفته در شیراز برگزارگردد.

شیراز - ایلنا: سخنگوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس، با بیان این مطلب که معاون رییس جمهور به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس به شیراز می‌آید، گفت: معصومه ابتکار یکی از سخنرانان همایش «دولت تدبیروامید؛ بیم‌ها و امید‌ها» است که قرار است عصر دوشنبه هفته جاری در شیراز برگزارگردد.
بهمن حاجات‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا ‏، هدف از برگزاری این همایش را بررسی راه‌های انتقال تجربیات دولت اصلاحات به دولت تدبیروامید دانست و افزود: وجوه اشتراک بین دولت آقای روحانی و آقای خاتمی بسیار زیاداست، از همین رو تجربیات کسب شده در دولت اصلاحات می‌تواند راه گشای بسیاری از چالش‌های پیش روی دولت یازدهم باشد.
وی افزود: اصلاح طلبان، رییس جمهور را انسانی منطقی و با تدبیر می‌دانند به همین دلیل با همراهی در انتخابات زمینه پیروزی وی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم کردند.
حاجات‌نیا افزود: این همراهی کماکان نیز ادامه دارد و اصلاح طلبان وظیفه خود می‌دانند تا با هدف مرتفع ساختن چالش‌های پیش رو و موجود کشور دولت را یاری کنند.
سخنگوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلبان فارس، برگزاری همایش بزرگ «دولت تدبیروامید؛ بیم‌ها و امید‌ها» را نیز در همین راستا دانست وضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در این همایش، افزود: دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری(استاندارفارس در دولت اصلاحات) یکی دیگر از سخنرانان این همایش خواهد بود.
گفتنی است؛ همایش «دولت تدبیروامید؛ بیم‌ها و امیده» اروز دوشنبه ۲۵ آذر ماه جاری راس ساعت ۱۷ و در تالارشهیددستغیب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز(جهاد دانشگاهی) برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز