خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت در مورد بودجه شفاف‌سازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۶

دولت‌ سابق با ارائه بودجه‌ای غیر واقعی موجب سردرگمی نمایندگان می‌شد و نماینده نیز پس مدتی فکر می‌کرد بودجه مناسبی از دولت برای حوزه انتخابیه‌اش گرفته است.

نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دولت در زمینه بودجه را ضروری دانست و اظهار داشت: دولت باید با اطلاع‌رسانی مانع از این شود که مردم فکر کنند که زیر حرف‌هایش زده است.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص استعفای نمایندگان معترض به بودجه سال‌۹۳، اظهار داشت: معمولا محبوبیت این افراد با سکوت در برابر عملکرد نادرست رییس جمهور سابق و همچنین عدم عمل به وعده‌هایشان خدشه‌دار شده است، بنابراین با مانورهای تبلیغاتی می‌خواهند خودی نشان بدهند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه این عده‌ می‌دانند که روال استعفا دادنشان به شکلی است که استعفایشان در صحن علنی مجلس رای نخواهد آورد، افزود: اگر قانون و آئین‌نامه مجلس طوری اصلاح می‌شد که نمایندگان به راحتی ‌می‌توانستند از نمایندگی استعفا بدهند آن وقت مشاهده می‌کردیم که چه قدر از این استعفا‌ها واقعی است و نه تبلیغاتی.

قنبری ادامه داد: آن‌ها ادعا می‌کنند که مردمی هستند و دلیل استعفایشان به دلیل مردم است و از این طریق تعهد خود را نشان بدهند، اما باید به آن‌ها متذکر شد که دولت جدید نماینده عالی مردم است و با ارائه بودجه واقعی می‌خواهد مشکلاتشان را حل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت نمی‌خواهد مجلس و مردم را فریب دهد، تصریح کرد: دولت سابق با ارائه بودجه‌ای غیرواقعی موجب سردرگمی نمایندگان می‌شد و نماینده نیز پس مدتی فکر می‌کرد بودجه مناسبی از دولت برای حوزه انتخابیه‌اش گرفته است، اما وقتی به مقدار واقعی تخصیصی داده شده آن، نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که دولت سابق نیمی از آن بودجه در نظر گرفته شده را هم نمی‌داد.

عضو حزب مردم‌سالاری ادامه داد: دولت می‌توانست با دادن آمار و ارقام غیرواقعی و چشم‌گیر همانند دولت سابق عمل کند، اما این کار نمی‌کند چرا که نه تنها قصد فریب دادن مردم و مجلس را ندارد، بلکه می‌خواهد مشکلات کشور را به شکلی منطقی و علمی حل کند.

قنبری شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دولت در زمینه بودجه را ضروری دانست و اظهار داشت: دولت باید با اطلاع‌رسانی مانع از این شود که مردم فکر کنند که زیر حرف‌هایش زده است.

نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این اعتقاد که عده‌ای از اینکه نماینده‌شان در انتخابات ریاست جمهوری رای نیاورده است ناراحت هستند و از طریق مخالفت‌ها می‌خواهند از دولت انتقام‌گیری کنند، گفت: مجلس در این مدت با بهانه‌های دم‌دستی نسبت به کار دولت کارشکنی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز