خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای عنوان شد؛

بازگشت امید و آگاهی با حضور هاشمی در دانشگاه آزاد کرمان

کد خبر : ۱۲۹۸۵۲

دلی پر از شور و شعف و امید بی‌صبرانه در انتظار حضور حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحن دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرمان هستیم و آن را دمیدن روح حیات در کالبد دانشگاهی استان قلمداد خواهیم کرد.

تعدادی از استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دانشگاه آزاد کرمان موجب بازگشت امید و آگاهی به دانشگاه دانستند.

به گزارش ایلنا، تشکل اساتید جامعه هم‌اندیشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و و جمع کثیری از اساتید واحد‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که بی‌صبرانه در انتظار حضور حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحن دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرمان هستیم و آن را دمیدن روح حیات در کالبد دانشگاهی استان قلمداد خواهیم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
در حالیکه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مرز انتصابات دوفوریتی و ضروری این حوزه را در نوردیده است و اکنون در حوزهٔ بازدید از واحدهای دانشگاهی وارد فاز اجرایی می‌گردد، حضور ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، حضرت آیت الله «هاشمی رفسنجانی» در نهاد دانشگاه و میان دانشگاهیان مشتاق، موجبات بازگشت امید و آگاهی به دانشگاه را فراهم خواهد آورد.
تجدید دیدار و بیعت با مسئولین این نهاد علمی که امروزه به برکت تلاش‌های بی‌کران ایشان نشان پر افتخار بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان را بر سینه دارد، در فضای دانشگاه و در میان دانشگاهیان پاسخی کوبنده خواهد بود به بددلان و تنگ نظرانی که با القائات غلط به جامعهٔ دانشگاهی سعی در به حداقل رساندن ارتباط مستقیم و به حداکثر رساندن اصطکاک عملی و نظری میان بدنهٔ دانشجویی، اساتید و مسئولین طراز اول این دانشگاه را دارند.
لذا با دلی پر از شور و شعف و امید بی‌صبرانه در انتظار حضور حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در صحن دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرمان هستیم و آن را دمیدن روح حیات در کالبد دانشگاهی استان قلمداد خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز