خبرگزاری کار ایران

کوهکن به ایلنا خبر داد؛

دیدار با مراجع و احزاب اصولگرا در صدر برنامه‌های جبهه پیروان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۰

برای رسیدن به سازوکاری مشخص و واحد برای رسیدن به اجماع در انتخابات آتی نیازمند این هستیم که همه گروه‌ها و احزاب اصولگرا به وحدت نظر برسند، هرچند سازوکار جبهه متحد اصولگرایان را نیز خوب و مفید می‌دانیم.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در دو جلسه اخیر که پس از انتخاب آقای باهنر برگزار شد، قرار بر دیدار برنامه‌ریزی شده و مستمر با مراجع عظام تقلید و گروه های نظیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران شد و از دیگر سو، با احزاب و طیف های جریان اصولگرا نیز دیدارهایی داشته باشیم.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به تحرکات و اقدامات پیش روی جبهه پیروان خط امام و رهبری پس از انتخاب محمدرضا باهنر به ریاست این تشکل سیاسی گفت: پیش بینی می‌شود پس از انتخاب آقای باهنر و با توجه به سوابق درخشان ایشان در فعالیت‌های حزبی، جبهه پیروان خط امام و رهبری تحرکات بیشتری از پیش داشته باشد و بتواند متفاوت‌تر از گذشته کار خویش را جلو ببرد.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اساس کار در جبهه پیروان خط امام و رهبری همانی است که در زمان ریاست مرحوم عسگراولادی صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: اساس کار در جبهه پیروان خط امام و رهبری مبتنی بر کار جمعی و شورایی است و اینطور نیست که با جا به جایی افراد، اساس کار فرقی بکند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جلسات اخیر تشکل متبوعش اظهار داشت: در دو جلسه اخیر که پس از انتخاب آقای باهنر برگزار شد، قرار بر دیدار برنامه‌ریزی شده و مستمر با مراجع عظام تقلید و گروه‌های نظیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران شد و از دیگر سو، با احزاب و طیف های جریان اصولگرا نیز دیدارهایی داشته باشیم.

کوهکن در پاسخ به این سوال که آیا دیدار با احزاب فقط به احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است، تصریح کرد: خیر، ما قرار است در این دیدارها با تمامی احزاب و گروه هایی که خود را اصولگرا می‌دانند دیدار داشته باشیم.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان این دیدارها را آغازی برای فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات مجلس دانست، گفت: نمی‌توان این دیدارها را انتخاباتی دانست چرا که قصد داریم تعامل مان را با گروه ها و احزاب اصولگرا بیشتر کنیم و اگر کمکی از ما برمی‌آید به این گروه ها بکنیم.

وی در ادامه افزود: هر چند که اساس کار جبهه پیروان ایجاد هماهنگی میان گروه‌ها و احزاب اصولگرا بالاخص در زمان انتخابات دانست و این دیدارها می‌تواند به اجماع اصولگرایان برای انتخابات بعدی کمک شایانی بکند.

نماینده سابق مجلس هشتم در خصوص اینکه به نظرتان اصولگرایان در انتخابات بعدی به اجماع می‌رسند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که در انتخابات بعدی که انتخابات مجلس است، به اجماع و وحدت برسیم و سابقه نشان داده است که رسیدن به اجماع در انتخابات مجلس راحت‌تر است.

کوهکن با انتقاد از تفرق اصولگرایان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار داشت: تکروی بعضی از گروه ها مانع از وحدت و اجماع اصولگرایان در انتخابات شوراها شد و الان باید با توجه و استفاده از تجارب قبلی مانع از انشقاق اصولگرایان شویم.

مسئول واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به اینکه آیا اساس کار برای اجماع در انتخابات مجلس همان سازوکار جبهه متحد اصولگرایان است، تاکید کرد: برای رسیدن به سازوکاری مشخص و واحد برای رسیدن به اجماع در انتخابات آتی نیازمند این هستیم که همه گروه‌ها و احزاب اصولگرا به وحدت نظر برسند هرچند سازوکار جبهه متحد اصولگرایان را نیز خوب و مفید می‌دانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز