خبرگزاری کار ایران

هفتمین جلسه رسیدگی به اختلاس از بیمه‌ایران: / ۱۰ /

وکیل «ش. س»: موکلم از کم و کیف امور بیمه‌ای اطلاعی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۸

«د. ف» به موکلم گفته بود که با توجه به اینکه اشخاصی باید از بیمه دیه بگیرند و نمی‌توانند معطل بمانند ما به آن‌ها پول می‌دهیم و از آن‌ها وکالت نامه می‌گیریم تا این پول را به فرددیگری بدهیم.

بابک شریف وکیل متهم «ش. س» با رداتهامات موکل خود گفت: کار موکل من جمع آوری مبالغ بوده است و از کم و کیف امور بیمه‌ای اطلاعی نداشت.
به گزارش خبرنگارایلنا، بابک شریف وکیل متهم «ش. س» در ادامه رسیدگی به پرونده اختلاس از پرونده ایران برای بیان آخرین دفاعیات موکل خود در جایگاه قرار گرفت و با تأکید براینکه به هیچ عنوان اتهام پولشویی به موکلم منتسب نیست، گفت: موکل بنده حسابدار «د. ف» بوده است و هیچ سوء‌نیتی نداشته «د. ف» نیز در جلسات گذشته عنوان کرد به موکل من پولی نداده است، بلکه مبالغی نیز به وی مقروض است. بنابراین اگر سوء نیتی بود باید موکل من نیز از این میان منتفع می‌شد.
وی افزود: موکل بنده سابقه دوستی زیادی با «د. ف» داشت و هنگامی که دانشجو بود وی کمک‌های زیادی به او کرده است و پس از آن نیز او را به کار گمارده و در یکی از شعبه‌های بیمه که به نام همسر «د. ف» بود، مشغول به کار شد. نباید فراموش کرد که کار موکل من جمع آوری مبالغ بوده است و از کم و کیف امور بیمه‌ای اطلاعی نداشت.
شریف با اشاره به اینکه موکلم ۱۲ یا ۱۳ مرتبه چک‌هایی را برای «د. ف» نقد کرده است، گفت: آدرسی که توسط «ش. س» در پشت چک‌ها نوشته شده درست بوده و هیچ جعلی در آن صورت نگرفته است. وی بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ چک دیگر نیز برای «د. ف» نقد کرده که البته در شمول مسائل بیمه‌ای نبوده است.
وی با اشاره به توجیه «د. ف» برای وصول چک‌ها توسط «ش. س» اظهار کرد: «د. ف» به موکلم گفته بود که با توجه به اینکه اشخاصی باید از بیمه دیه بگیرند و نمی‌توانند معطل بمانند ما به آن‌ها پول می‌دهیم و از آن‌ها وکالت نامه می‌گیریم تا این پول را به فرددیگری بدهیم.
شریف تأکید کرد: همه چک‌ها نیاز به امضای دو نفر داشته که هر دو از متهمین اصلی این پرونده هستند و همه افرادی که این چک‌ها را نقد می‌کردند به نوعی خود را مدیون و یا بدهکار اخلاقی این دو می‌دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز