خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سعیدی در سخنرانی پیش از خطبه ها:

حمله به اصول نظام قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۶

کشور آمریکا هیچ یک از کاندیداها و نمایندگان مجلس به ساختار لیبرال دموکراسی آن کشور حمله نمی کنند. ما باید ببینیم که مشکل از کجاست که در سه دهه گذشته به دفعات زیادی شاهد این بودیم که برخی به ساختار نظام حمله می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در کشور آمریکا هیچ یک از کاندیداها و نمایندگان مجلس به ساختار لیبرال دموکراسی آن کشور حمله نمی کنند. ما باید ببینیم که مشکل از کجاست که در سه دهه گذشته به دفعات زیادی شاهد این بودیم که برخی به ساختار نظام حمله می کنند. انتقاد جای خود را دارد، اما حمله به اصول و حرکت در جهت براندازی نظام و تغییر قانون اساسی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خطبه های پیش از نماز جمعه تهران وقایع سال ۸۸ را یکی از حوادثبسیار تلخ و بسیار چالش برانگیز در مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: در مقابل حوادثسال ۸۸ ملت ایران مانند سابق در ۹ دی ۸۸ حماسه ای را خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه دلسوزان نظام باید عوامل پشت صحنه وقایع سال ۸۸ را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: لایه های پشت صحنه افرادی هستند که ستاد صیانت از آرا و ستاد ابطال آرا را ساختند و امروز نیز می توانیم ردپای این عناصر پشت صحنه را ببینیم که در جای جای مختلف شروع به فعالیت کرده اند.

حجت السلام سعیدی با بیان اینکه در کشور آمریکا هیچ یک از کاندیداها و نمایندگان مجلس به ساختار لیبرال دموکراسی آن کشور حمله نمی کنند، تصریح کرد: ما باید ببینیم که مشکل از کجاست که در سه دهه گذشته به دفعات زیادی شاهد این بودیم که برخی به ساختار نظام حمله می کنند. انتقاد جای خود را دارد، اما حمله به اصول و حرکت در جهت براندازی نظام و تغییر قانون اساسی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حوادثسال ۸۸ قابل تکرار است، گفت: در طول تاریخ تمامی رهبران الهی با فتنه هایی در مسیرشان روبرو بودند ما نیز باید از فتنه ها عبرت بگیریم که در زمان ما شکل نگیرد. در طی ۳۴ سال گذشته ما با فتنه ها و شبه فتنه هایی نیز روبرو بودیم و این زیبنده نظام نیست. تنها راه برون رفت از فتنه توجه به فرمایشات و هدایت های ایشان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران وضعیت شناسی، مراقبت و استقامت و عکس العمل بهنگام را از دیگر راهکارهای مقابله با فتنه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز