خبرگزاری کار ایران

پیام‌های جداگانه خاتمی به مناسبت درگذشت مادر ظریف و علی‌اکبر پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۰

می‌دانم که دل پاکتان در داغ ماتم از دست دادن عزیزترین سرمایه زندگی تان، مادر بزرگوارتان؛ که پرهیزگاری و والا منشی را به شما آموخت تب دار است؛ ولی جان متوکلتان نیز در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم است و لطف پروردگار تسلی بخش دل داغدار شما است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی در پیام های جداگانه‌ای درگذشت مادر وزیر امور خارجه کشورمان و همچنین علی اکبر پرورش را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خاتمی به مناسبت درگذشت مادر محمد جواد ظریف به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر جواد ظریف

می دانم که دل پاکتان در داغ ماتم از دست دادن عزیزترین سرمایه زندگی تان، مادر بزرگوارتان؛ که پرهیزگاری و والا منشی را به شما آموخت تب دار است؛ ولی جان متوکلتان نیز در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم است و لطف پروردگار تسلی بخش دل داغدار شما است.

من این مصیبت را به جنابعالی و همه بستگان داغدار صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه حضرت باریتعالی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز تندرستی و شکیبایی و پاداش نیکو و برای جنابعالی که بحمدالله اهل فضل و خدمت و خیرید طول عمر با عزت توام با توفیق خدمت روز افزون به اسلام و ایران و مردم بزرگوار مسالت می کنم.

سید محمد خاتمی

همچنین پیام سید محمدخاتمی به مناسبت درگذشت علی‌اکبر پرورش نیز بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم بنده خوب خدا و انسان با فضیلت جناب آقای سید علی اکبر پرورش به جوار رحمت حق رحلت کرد تا ان شالله پاداش پاکی و نیکی خود را از خوان نعمت حضرت پروردگار دریافت دارد.

معلم سیاستمدار و مدیر خدمتگزار و از سابقان انقلاب که هیچ گاه اخلاق را فدای سیاست نکرد و کوشید که همواره بر مسیر اعتدال و انصاف گام بردارد، اینک از میان ما رفته است. من این مصیبت را به اصحاب فرهنگ و فضیلت و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار او تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

سید محمد خاتمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز