خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در جمع خبرنگاران:

رسیدگی به پرونده خانم هاشمی در دادگاه انقلاب غیر‌قانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۶

پس از اعلام جرم دادستان من در صحبتهایی که با قاضی پرونده داشتم به ایشان متذکر شدم که این اعلام جرم نیاز به شاکی خصوصی دارد و دادستان نمی‌تواند به عنوان مدعی العموم اعلام جرم کند و ایشان نیز تا حدودی صحبتهای مرا پذیرفت.

وکیل فاطمه هاشمی رسیدگی به پرونده موکل خود در دادگاه انقلاب را غیر قانونی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود‌علیزاد طباطبائی در‌ حاشیه برگزاری دادگاه فاطمه هاشمی در دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران در خصوص اتهام فاطمه هاشمی گفت: خانم هاشمی پس از اظهارات یکی از نمایندگان درباره مهدی هاشمی گفتند، که‌ای کاش مهدی هاشمی برادر آقای لاریجانی بود اما نگفتند کدام لاریجانی.
وی ادامه داد: پس از این اظهارات دادستان اعلام جرم نمودند و من در صحبتهایی که با قاضی پرونده داشتم به ایشان متذکر شدم که این اعلام جرم نیاز به شاکی خصوصی دارد و دادستان نمی‌تواند به عنوان مدعی العموم اعلام جرم کند و ایشان نیز تا حدودی صحبتهای مرا پذیرفت.
این وکیل پایه یک دادگستری درخصوص برگزاری این اتهام در دادگاه انقلاب اظهار داشت: این جرم باید در یک دادگاه عمومی رسیدگی می‌شد، اما این پرونده را به دادگاه انقلاب فرستادند که این هم غیر قانونی است.
علیزاده طباطبائی در پایان در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: هیچ اتفاقی تازه‌ای در پرونده ایشان رخ نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز