خبرگزاری کار ایران

فاضل‌ میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون چوب لای چرخ دولت می‌گذارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۳

اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس در فراخواندن وزرا برای حل مشکلات و رفع عیوب نیست چرا که در دولت گذشته اشکلات متعددی از بی‌قانونی، اختلاس و رویارویی با مجلس صورت می‌گرفت که آن‌ها در برابر این مشکلات ساکت بودند و گاهی نیز این مسائل را تشویق می‌کردند.

عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اقدام مجلس در طرح سوال پی در پی از وزرا را به چوب لای چرخ گذاشتن در کار دولت تعبیر کرد و افزود: این اقلیت افراطی مترصد گرفتن بهانه‌ای برای چوب لای چرخ گذاشتن در کار دولت هستند و در این امر فرقی نمی‌کند که چه کسی در دولت باشد و چه اقدامی می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص احضار‌های پی‌در‌پی وزرا به مجلس و دادن کارت زرد به آن‌ها، گفت: اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس در فراخواندن وزرا برای حل مشکلات و رفع عیوب نیست، چرا که در دولت گذشته اشکلات متعددی از بی‌قانونی، اختلاس و رویارویی با مجلس صورت می‌گرفت که آن‌ها در برابر این مشکلات ساکت بودند و گاهی نیز این مسائل را تشویق می‌کردند.

وی ادامه داد: این اقلیت افراطی پس از پیروزی انتخابات ریاست جمهوری و شکست کاندیدای مطلوبشان می‌خواهند با دولت مبارزه کنند که این امر کاری زشت و غلط و در تقابل با خواست و نظر ملت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اقدام مجلس را به چوب لای چرخ گذاشتن در کار دولت تعبیر کرد و افزود: این اقلیت افراطی مترصد گرفتن بهانه‌ای برای چوب لای چرخ گذاشتن در کار دولت هستند و در این امر فرقی نمی‌کند که چه کسی در دولت باشد و چه اقدامی می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه چون دولت از سوی اصلاح‌گرایان و اعتدالیون حمایت می‌شود مورد کین و انتقام افراطی‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دولت توانسته است تا حدودی خواست و نظر مردم را پاسخ دهد و در راستای ثبات، آرامش، توسعه و رفع تحریم‌ها گام بردارد، اما آن‌ها نمی‌خواهند وضعیت به این سمت حرکت کند، چرا که در فضای آرام محلی برای فعالیت آن‌ها وجود ندارد.

فاضل میبدی در ادامه به مراسم ختم مادر محمد جواد ظریف در قم اشاره کرد و اظهار داشت: در مراسم ختم مادر آقای ظریف یک نوع حضور بی‌مانند از همه گروه‌های اجتماعی و بالاخص علما را شاهد بودیم، ولی بعد از این مراسم شبنامه‌ای علیه ایشان و توافقات ژنو پخش شد و آن‌ها نمی‌توانند این سطح از حمایت را هم تحمل کنند.

عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مخالفان به دنبال دستیابی و حفظ منفعت سیاسی‌شان هستند، تاکید کرد: اگر این گروه بحثمنافع ملی، استقلال کشور و عزتمندی ایران و اسلام را مد نظر قرار داشت به این شکل وارد میدان نمی‌شدند و برخلاف نظر مقام رهبری نیز عمل نمی‌کردند و به خواست و نظر ملت احترام می‌گذاشتند.

وی مخالفت‌های صورت گرفته با مجلس را در رای نیاوردن این گروه در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی موثر دانست و تصریح کرد: در انتخابات قبلی ریاست جمهوری شاهد بودیم که ملت به آن‌ها نه گفت و اگر آن‌ها بخواهند همچنان رویه غوغاسالارانه و ضد اعتدالی خویش را ادامه بدهند مطمئنا در انتخابات مجلس نیز با شکست روبه‌رو می‌شوند چرا که مردم به دنبال فضایی از اعتدال اصلاح و آرامش هستند.

فاضل میبدی ادامه داد: ما باید به دنبال مجلسی باشیم که رفع مشکلات مردم و حفظ منافع ملی را در نظر داشته باشد و نه آنکه منفعت‌های گروهی و سیاسی را بر منافع ملی ترجیح دهد و اعتدال و اصلاح را سرلوحه کاری خویش قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز