خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

رضایتمندی مردم عامل ماندگاری حکومت است

کد خبر : ۱۳۶۴۷۷

عراقی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اسلامی، خواستار تطابق فرهنگ مردم با فرهنگ اسلامی شد تا به گفته وی از این طریق هیچ آسیبی به مملکت وارد نشود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان و مدیران پروژه‌های محرومیت‌زدایی خراسان رضوی، رضایتمندی مردم و حمایت آنان را عامل ماندگاری حکومت و نظام دانست.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی خراسان رضوی در پادگان شهید برونسی اظهار کرد: امروز به فرمان رهبرمان این توفیق نصیب سپاه و بسیج شد که در صحنه سازندگی و محرومیت‌زدایی قدم بگذارد.

وی با بیان اینکه «مردم از مسئولان انتظار عمل دارند، نه حرف و شعار»، تصریح کرد: یک آجر روی آجر گذاشتن در منطقه‌ای محروم، اثرش از صد‌ها سخنرانی بیشتر است.

عراقی، رضایتمندی مردم و حمایت آنان از حکومت و نظام را عامل ماندگاری آن عنوان کرد و افزود: اگر کسانی در کشورمان درصدد بدبین کردن مردم به نظام باشند، خیانت نابخشودنی را مرتکب شده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: بسیاری از ملت‌ها آرزوی داشتن حکومت اسلامی را دارند که مقدمات آن فراهم نشده است ولی به یاری خدا و حضرت ولی عصر(عج) و به برکت وجود امام(ره) این حکومت در کشور ما تشکیل شد.

وی افزود: همه جامعه‌شناسان و کار‌شناسان علوم سیاسی در دنیا درباره مقبولیت مردم در حفظ و امنیت حکومت اتفاق نظر دارند که نمونه بارز عینی مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس دید، بطوریکه اگر نیروهای مردمی داوطلب جنگ نمی‌شدند، ارتش و سپاه قادر به اداره جنگ نبودند و این مقبولیت عامه مردم بود که پایه‌های امنیت ملی کشور را حفظ کرد.

عراقی در پایان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اسلامی، خواستار تطابق فرهنگ مردم با فرهنگ اسلامی شد تا به گفته وی از این طریق هیچ آسیبی به مملکت وارد نشود.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم افتتاحیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی خراسان رضوی، از مدیران پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز