خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی

امام‌جمعه جدید ارومیه از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب شد

کد خبر : ۱۳۷۳۷۰

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدت و خدمات شایسته و انقلابی حجت الاسلام حسنی، با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

به گزارش ایلنا، متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت الاسلام آقای حسنی دامت تائیداته امام جمعه ی محترم پس از سالها مجاهدت و تلاش صمیمانه و خدمات شایسته و انقلابی، از سِمت خویش کناره گیری کرده اند، جنابعالی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نمایندگی خود در آذربایجان غربی منصوب می کنم.

مردم شریف آن استان در سالهای پس از انقلاب در آزمون دشوار مقابله با ضد انقلاب مسلّح و آتش افروز، امتحانی دشوار را با موفقّیت از سر گذرانده و با معرفت و صمیمیت، در صفوف مقدم مجاهدت، حضوری مومنانه داشته اند. اتحاد و یکپارچگی مردم مومن و آگاهی و بصیرت انقلابی در همه ی این سالها تاکنون توانسته است امنیت و آرامش را به آن استان مرزی هدیه کند. از جنابعالی انتظار می رود که با تلاش عالمانه و خردمندانه و با همکاری نسل جوان و با صفا و پر شور و گسترش خدمات فرهنگی و با بهره گیری از پایگاه رفیع نماز جمعه، گامهای استوار بیشتری در این صراط قویم بردارید. ارتباط وثیق با علمای اَعلام و برجستگان حوزه و دانشگاه و سلوک مردمی با قشرهای گوناگون، کمک فراوان به موفقّیت جنابعالی خواهد کرد. انشاءالله.

توفیق و بهروزی جناب آقای حسنی و جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه ای

۲۵ / دی ماه /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز