خبرگزاری کار ایران

پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا؛

فرزندان ایران ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملت خود خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۴

در فرایند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته ی فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هشتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای مختلف جهان به کسب دانش مشغولند، همچون نهال ارزشمند ریشه در خاک کشور سرافراز خود دارند و ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام که در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین پایتخت اتریش، از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاههای گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصلخیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهرانشان در دانشگاههای زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد، انشاءالله.

این است آن اندیشه ئی که ذهن دانشجوی ایرانی را در هر نقطه از جهان باید همواره مشغول دارد. کیفیت فراگیری و انتخاب دانشی که فرا می گیرید و روحیه و رفتاری که در این دوران تحصیلی، شخصیت شما را نمایان می سازد، یکسره باید از این اندیشه تابناک، سرچشمه بگیرد و راه شما را مشخص سازد.

در فرایند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته ی فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد. این است آنچه استعدادهای شما را شکوفائی و گام شما را استواری و دل شما را آرامش می بخشد.

به امید آینده ی درخشان شما و کشور، همه تان را به خدای بزرگ می سپارم و برای شما دعا می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز