خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

دولتمردان مراقب توطئه غرب علیه ملت ایران باشند

کد خبر : ۱۳۷۹۲۴

به دولت عربستان هشدار می‌دهیم که اگر دست از مزدوری اسرائیل و متحجرین تکفیری برندارد، جبهه مقاومت را علیه خود بسیج خواهد کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، گفت: وزارت خارجه به برداشت‌های یکسویه آمریکا از توافقات ژنو پایان دهد.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی که در پایان جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه سخن می‌گفت، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلامی، حضرت ختمی مرتبت محمدبن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق(علیه السلام) با اشاره به بیانیه کاخ سفید در رابطه با برداشت‌های یکسویه آمریکا از توافقنامه ژنو اظهار داشت: دولت آمریکا متأسفانه همچنان بر بی اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا می‌افزاید و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، نمی‌خواهد دست از دشمنی با ملت ایران بردارد.

وی ادامه داد: اگر ایران نتواند از رآکتور آب سنگین اراک در آینده پلوتونیوم تولید کند، موافقت با فعالیت‌های ساخت‌ و سازی در این راکتور چه مفهومی دارد؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از وزارت امور خارجه خواست همانطور که آقای عراقچی اعلام داشتند که در اکثر موارد و بندهای توافقنامه ژنو با ۱ + ۵ به برداشت مشترک رسیده‌اند جلو برداشت یکسویه آمریکا در این توافق را بگیرد.

حبیبی همچنین با تقدیر از برگزار کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی در ایران خاطر نشان کرد: امروز جریان سلفی و تکفیری زائیده وهابیت با حمایت اسرائیل، انگلیس و آمریکا بزرگترین مانع وحدت امت اسلامی محمد رسول الله(ص) است و جهان اسلام باید یکصدا علیه این جریان قیام و از آنها ابراز برائت نمایند.

وی با اشاره به نقش خائنانه عربستان در حمایت مالی و تسلیحاتی تروریست‌های تکفیری تصریح کرد: ما از موضع قاطع دولت عراق و روسیه علیه دولت عربستان به خاطر دخالت مستقیم در جنایات و کشتار بی گناهان در کشورهای اسلامی، سوریه، عراق و لبنان و حتی روسیه حمایت می‌کنیم و به دولت عربستان هشدار می‌دهیم که اگر دست از مزدوری اسرائیل و متحجرین تکفیری برندارد، جبهه مقاومت را علیه خود بسیج خواهد کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی مرگ جلاد صبرا و شتیلا را به ملت مظلوم فلسطین تبریک و عدم شرکت مسئولان کشورها در مراسم تدفین او را نشانه انزوای دولت غاصب و اشغالگر قدس دانست.

حبیبی همچنین با مثبت ارزیابی کردن سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان، عراق و سوریه و اظهار امیدواری از دستاوردهای این سفر در ایجاد هماهنگی و همگرایی بین این کشورها در مسائل منطقه و مقابله با تروریسم و خشونت از تجلیل مقام عماد مغنیه توسط وزیر امورخارجه تشکر کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با استقبال از سفر ریاست جمهوری به استان‌ها و آثار آن در حل مشکلات مردم تأکید کرد: دولت از وعده‌های غیرعملی و قبول پروژه‌های فاقد توجیه اقتصادی و کارشناسی و مساعدت‌های حساب نشده فردی در این سفرها پرهیز کند تا مشکلات گذشته تکرار نگردد.

وی با اشاره به شروع برنامه اقدام توافقنامه ژنو از ۳۰ ژانویه اضافه کرد: دولتمردان باید با هوشیاری مراقب توطئه غرب علیه ملت ایران باشند تا با اطلاعات غلط نتوانند بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در گرو بهبود رابطه با غرب جلوه دهند، و بدانند که توصیه رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تنها راه حل مشکلات فعلی اقتصادی است و تا دولت مسیر اقتصاد مقاومتی را طی نکند و به استحکام ساخت درونی نظام بیش از گذشته نپردازد، بر مشکلات غلبه نخواهد کرد.

حبیبی در پایان شروع آرایش سیاسی گروه‌ها برای انتخابات آینده را مفید، ولی ورود دولت به موضوع انتخابات آینده را تکرار اشتباه دولت های گذشته دانست و تأکید کرد: دولت باید به جای پرداختن به مباحثانتخابات آینده و جبهه‌گیری در مقابل نمایندگان منتقد به دنبال حل مشکلات اقتصادی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز