خبرگزاری کار ایران

آیت‌لله علوی گرگانی:

باید در حراست از کشور همه همت خود را به کار گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۸

ما باید تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ دین اسلام انجام دهیم تا مردم سرخورده و مایوس نشوند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امام، شهدا و جانبازان این دین و کشور را به سلامت تحویل ما دادند و ما نیز باید در حراست از آن همه همت خود را به کار گیریم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور اظهار داشت: دنیا با تسخیر قلب‌ها مانع از رسیدن انسان‌ها به خداوند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان بر اساس یقین و باورشان کاری را انجام داده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که جانبازان و شهدا از صمیم قلب انقلاب را قبول داشته و دارند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این گونه افراد که حاضر شدند عزیزترین چیز خود را که جان است در طبق اخلاص قرار دهند، گروه اهل یقین هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) نقل کرده و افزود: امام حسن(ع) در اواخر عمر خود امر فرمودند که مرا به حیاط، زیر آسمان ببرید، در همان حال ادامه دادند خدایا عزیزترین چیز برای انسان جان است و من این جان را می‌خواهم تحویل تو دهم تا در کنار رحمتت قرار گیرم.

وی در ادامه تصریح کرد: روایت است هر وقت بلا برایتان نازل شد مالتان را سپر بلا قرار دهید و جانتان را حفظ کنید، چون مال وسیله‌ای برای حفظ جان است اما اگر خواستند دین شما را ببرند جان خود را بدهید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به حضور جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: کسانی که در جنگ شرکت کرده و شهید شدند دقیقا همین کار را انجام دادند.

وی با اشاره به مامور شدن امام خمینی(ره) از طرف خداوند برای رهبری این انقلاب خاطرنشان کرد: مردم نیز در همین راستا به امام خود لبیک گفته و جان خود را برای حفظ دین و کشور از دست دادند.

علوی‌گرگانی اظهار داشت: امام، شهدا و جانبازان این دین و کشور را به سلامت تحویل ما دادند و ما نیز باید در حراست از آن همه همت خود را به کار گیریم.

وی در پایان با بیان اینکه خانواده شهدا عزیزترین افرادشان را برای حفظ دین و کشور از دست داده‌اند، گفت: حال ما باید تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ دین اسلام انجام دهیم تا مردم سرخورده و مایوس نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز