خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش:

نظامیان ما امروز باید تمام‌قامت در برابر جنگ نرم قیام کنند

کد خبر : ۱۳۹۵۳۴

دشمن متوجه شده که مظهر قدرت شیعه، سه اصل عاشورا، فرهنگ انتظار و مرجعیت شیعه است و بر همین اساس سعی دارد به این سه اصل حمله کند. ما باید در جهت مقابله با دشمن، با هوشیاری تمام و دشمن‌شناسی در مسیر ولایت فقیه گام برداریم و مملکت را از آسیب برهانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین واحدی - معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران - در سفر به اصفهان با کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های این شهر دیدار و از مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی ارتش در منطقه اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این دیدار با اشاره به اینکه " همواره در مقابل رسالت الهی، پرچم‌های شیطانی نیز وجود دارد "، افزود: جنگ امروز نظام کفر، جنگ اسلحه و مهمات نیست، بلکه جنگ نرم و جنگ عقیده و فکر است و در حوزه جنگ نرم باید مواظب باشیم که بازیچه دشمن نشویم؛ چراکه دشمن در جهت تحریف دین، باطل را ملبس به لباس حق می‌کند تا با ایجاد شبهه، اساس دین و دین‌باوری را دچار خدشه کند.

واحدی در ادامه به مظاهر قدرت شیعه اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه شده که مظهر قدرت شیعه، سه اصل عاشورا، فرهنگ انتظار و مرجعیت شیعه است و بر همین اساس سعی دارد به این سه اصل حمله کند. ما باید در جهت مقابله با دشمن، با هوشیاری تمام و دشمن‌شناسی در مسیر ولایت فقیه گام برداریم و مملکت را از آسیب برهانیم.

وی با بیان اینکه " امروز نظامیان ما باید برای مقابله با جنگ نرم نیز تمام‌قامت قیام کنند "، اظهار کرد: رزم، رزم است و دفاع، دفاع و فرقی نمی‌کند که از نوع سخت باشد یا نرم. بنابراین سزاوارترین افراد برای دفاع از اسلام و میهن در جبهه نرم نیز نظامیانی هستند که با نیت پاکبازی و سربازی، دفاع از اسلام و میهن خویش، لباس رزم بر تن کرده­‌اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین در جمع فرماندهان یگان‌های ارتش و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی مستقر در منطقه اصفهان، به نقش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در دفاع از مبانی ارزشی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط حال جهان معاصر بویژه در حوزه جنگ نرم پرداخت و افزایش توانمندی‌های دفاعی ارتش حمهوری اسلامی ایران را نشانگر همدلی، همکاری و هم‌اندیشی فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش با یکدیگر دانست.

واحدی در پایان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را یکی از پاک‌ترین و مردمی‌ترین نهادها دانست که با حرکت در مسیر ولایت، بدون حاشیه به وظیفه جانبازی خود عمل می‌کند.

بر اساس این گزارش، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این سفر در محل مقبره شهید گمنام مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های اصفهان حضور پیدا کرد و به روح پاک و مطهر شهدا درود فرستاد. بازدید از مراحل ساخت و تولید اولین بازی رایانه‌ای نیروی زمینی با عنوان " دفاع از جزیره " که توسط متخصصان مرکز آموزش توپخانه و موشک‌ها در حال ساخت و تولید است، از دیگر برنامه‌های وی در سفر به استان اصفهان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز