خبرگزاری کار ایران

پیام سید محمد خاتمی به کنگره حزب مردم سالاری؛ / تکرار /

امنیت فضاهای قانونی نشانه اقتدار نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۸

ای کاش حزب‌های موجود می‌توانستند راه رسیده شما را بپیمایند و نیز بسیاری از تشکل‌ها و حزب‌هایی که دچار محدودیت شده‌اند فضای لازم برای فعالیت را می‌یافتند.

رییس جمهور اسبق کشورمان در پیامی به کنگره مردم سالاری تاکید کرد: باز بودن فضا و امنیت فضاهای قانونی بزرگترین نشانه اقتدار و ثبات نظام و جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن کامل سید محمد خاتمی پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مصطفی کواکبیان

خدا را سپاسگذاریم که در همه دوران‌ها و همه فراز و نشیب‌ها حزب مردم‌سالاری به رهبری شما توانسته است چراغ فعالیت و حضور را روشن نگه دارد و از موازین مردم‌سالاری در چارچوب ارزش‌های انقلاب دفاع کند و البته سختی‌ها را نیز تحمل کرده است و خوشبخیتم که امسال هم بار دیگر کنگره این حزب برگزار می‌شود.

ای کاش حزب‌های موجود می‌توانستند راه رسیده شما را بپیمایند و نیز بسیاری از تشکل‌ها و حزب‌هایی که دچار محدودیت شده‌اند فضای لازم برای فعالیت را می‌یافتند که اگر چنین می‌شد اولین جایی که بهره‌مند می‌شد نظام بود و باز بودن فضا و امنیت فضاهای قانونی بزرگترین نشانه اقتدار و ثبات نظام و جمهوری اسلامی است.

در هر حال برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم از اینکه توفیق حضور در جمع شما عزیزان را ندارم متاسفم.

امیدوارم در آینده لطفتان را به نحوی جبران کنم.

با احترام سید محمدخاتمی

۸/۱۱ / ۱۳۹۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز