خبرگزاری کار ایران

آیت الله موسوی بجنوردی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۴

هنوز درباره محوریت ناطق نوری در لیست اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس تصمیمی نگرفته‌ایم / اظهار نظر درباره مساله حصر دو تن از کاندیداهای انتخابات سال ۸۸ باشد برای بعد.

رئیس مرکز دائرةالمعارف اسلامی در خصوص محوریت ناطق نوری در لیست اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله موسوی بجنوردی در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، در خصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. انشاءالله این موضوع را در زمان لازم بررسی خواهیم کرد، اما فردی وارد رقابت می شود که یا مانند آقای روحانی باشد و یا اعتقاد به اصلاحات داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناطق نوری محوریت اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی در خصوص حضور خود در انتخابات آتی مجلس گفت: شخصا در این انتخابات شرکت نمی‌کنم.

آیت الله موسوی بجنوردی در پایان اظهار نظر نسبت به مساله حصر دو تن از کاندیداهای انتخابات سال ۸۸ را با این جمله که " آنها باشد برای بعد " به زمان دیگری موکول کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز