خبرگزاری کار ایران

عارف در پاسخ به ایلنا: / تکرار /

ضرورت تشکیل یک حزب جدید را بررسی می‌کنیم / باید از احزاب موجود حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۲

شکایت ما در خصوص سرقت از دفتر کارم در حال بررسی است و مشخص نشده است که این کار چه کسی بوده. پلیس آگاهی در حال بررسی این مساله است / در حال حاضر تقاضای راه‌اندازی یک روزنامه را مطرح کرده‌ایم.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه هنوز مسئله تشکیل حزب به جایی نرسیده است، گفت: در حال بررسی برای دریافت مجوز حزب هستیم اما معتقدیم بیشتر باید احزاب موجود را حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، در پاسخ به این سوال که شایعه شده است که برای انتخابات مجلس شما از یزد کاندیدا می‌شوید، گفت: خود شما می‌گویید که این شایعه است.

وی در پاسخ به این سوال که شکایت شما در خصوص سرقت صورت گرفته از دفترتان به کجا رسید، اظهار داشت: این شکایت در حال بررسی است و مشخص نشده است که این کار چه کسی بوده. پلیس آگاهی در حال بررسی این مساله است.

معاون اول دولت اصلاحات در خصوص چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: من نسبت به این مسئله خوش‌بین هستم انشاء‌الله به منافع ملی توجه شود و بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم. تا به حال اقدامات دولت در عرصه دیپلماسی خوب بوده است.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص این که برنامه شما برای تشکیل حزب به کجا رسید، تصریح کرد: هنوز این مسئله به جایی نرسیده است بیشتر باید احزاب موجود را حمایت کرد اما در حال بررسی برای دریافت مجوز حزب هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا تشکیل حزب برنامه قطعی شماست، ابراز داشت: تشکیل حزب برنامه قطعی ما نیست.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه " آیا برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک روزنامه دارید؟ " گفت: در حال حاضر تقاضای راه‌اندازی یک روزنامه را مطرح کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز