خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران مطرح کرد: / ۲ /

عدم تغییر در احکام مربوط به فساد مالی / ارجاع پرونده تامین اجتماعی به بازپرس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۳

پرونده آقای خاوری را کماکان دنبال می‌کنیم. من متأسفم که کشورهایی که مدعی مبارزه با فساد و پولشویی هستند حاضر نشدند، این فرد را که متهم مالی است دستگیر و تحویل بدهند.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: هیچ تغییری در احکام مربوط به متهمین فساد مالی ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگارایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود با رسانه‌ها، در پاسخ سوالی که دیروز برخی رسانه‌ها به نقل از قاضی سراج گفتند که احتمال دارد حکم مته‌مان پرونده فساد سه هزار میلیاردی از اعدام به حبس ابد تبدیل شود آیا این مسئله صحت دارد، گفت: هیچ تغییری نسبت به حکم مته‌مان صورت نگرفته است بالاخص آنهایی که حکم اعدام گرفته‌اند.

دادستان کل کشور ادامه داد: در این پرونده بعضی از افراد در خواست اعمال ماده ۱۸ کردند که پذیرفته نشد. باید بگویم این پرونده کماکان در حال اجراست و بخش عمده‌ای نیز صرف وصول مسائل مالی می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا صحت دارد که آقای خاوری به آمریکای لاتین سفر کرده است، اظهار داشت: پرونده آقای خاوری را کماکان دنبال می‌کنیم. من متأسفم که کشورهایی که مدعی مبارزه با فساد و پولشویی هستند حاضر نشدند، این فرد را که متهم مالی است دستگیر و تحویل بدهند.

سخنگوی قوه قضاییه اداهم داد: ما به همراه ناجا و وزارت خارجه کماکان پیگیر پرونده ایشان هستیم.

وی در خصوص صحت سفر خاوری به آمریکای لاتین نیز گفت: من این ماجرا را نشنیده‌ام.

دادستان کل کشور در پاسخ به خبرنگاری در خصوص رسیدگی به پرونده مفاسد در تأمین اجتماعی ابراز داشت: این پرونده به بازپرس ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پرونده در شعبه خاصی رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله دادسرای کارمندان دولت در حال رسیدگی است و قضات ویژه و با تجربه‌ای در حال رسیدگی به این پرونده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز