خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مملکت‌داری دولت گذشته به مراتب از طرح سبد کالای روحانی فاجعه‌آمیز‌تر بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۸

من بدون اینکه به کسی توهینی کرده باشم محترمانه از آنها می‌پرسم که این برنامه هسته‌ای که مدنظر شما است چه دستاوردی برای رشد و توسعه اقتصادی و رفع مشکل اشتغال مملکت داشته است؟

زیبا کلام با یادآوری حکایت «دیگ به دیگ می‌گوید رویت سیاه» گفت: ممکن است که طرح سبد کالا طرح خوبی نباشد؛ ولی نکته مهم‌تر این است که آنگونه مملکت داری که از آقای احمدی‌نژاد دیدید به مراتب از طرح سبد کالا فاجعه آمیز‌تر بود.

صادق زیبا کلام در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص واکنش مهرداد بذرپاش نماینده مجلس به بی‌سواد خطاب کردن منتقدان توافق نامه ژنو توسط رئیس جمهور مبنی براینکه «نحوه سواد دولت نیز از توزیع سبد کالا کاملا نمایان بود»، اظهار داشت: آقای روحانی باید این حق را برای کسانی که از منتقدان توافقنامه هسته‌ای ایران هستند اعم از جبهه پایداری‌ها، اصولگرایان و سیاستمداران تندرو ایجاد کند تا در یک فضای محترمانه و آزاد انتقادات خود را در این موضوع مطرح کنند.

زیباکلام تصریح کرد: اگر همین طور پیش برویم یک فرد کم سواد هم در جواب بذرپاش می‌گوید نحوه توزیع سبد کالای دولت خیلی بد بود اما از آن بد‌تر این بود که دولت شما آمد و به ۷۵ میلیون نفر صرف نظر از اینکه یک میلیاردر بود یا با ماهی ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان زندگی می‌کرد؛ نفری ۴۵ هزار تومان یارانه داد و در ‌‌نهایت شعارزدگی و عوام زدگی گفت؛ این پول پول امام زمان است و مواظب باشید که آن را با پول‌های دیگر یکی نکنید.

وی با یادآوری حکایت «دیگ به دیگ می‌گوید رویت سیاه» گفت: ممکن است که طرح سبد کالا طرح خوبی نباشد، ولی نکته مهم‌تر این است که آنگونه مملکت داری که از آقای احمدی‌نژاد دیدید به مراتب از طرح سبد کالا فاجعه آمیز‌تر بود.

این استاد دانشگاه بار دیگر با تأکید براینکه ما باید در رابطه با مخالفین سیاسی خود حریم‌ها را رعایت کنیم، افزود: من بدون اینکه به کسی توهینی کرده باشم محترمانه از آنها می‌پرسم که این برنامه هسته‌ای که مدنظر شما است چه دستاوردی برای رشد و توسعه اقتصادی و رفع مشکل اشتغال مملکت داشته است؟

زیباکلام گفت: ما یا باید بنشینیم و مدام به یکدیگر نیش بزنیم و بی‌احترامی کنیم یا اینکه واقعا زمان آن فرارسیده که همانند کشورهای توسعه یافته نخبگان ما بنشینند و با هم گفتگو کنند.

وی با اشاره به فراهم بودن وسایل و امکانات اظهارنظر اعم از روزنامه، سایت، مجله و تریبون‌های دیگر برای اصولگرایان گفت: اگر این افراد فکر می‌کنند که مسئله هسته‌ای واقعا دستاوردی برای پیشرفت کشور نداشته است بیایند و در فضایی محترمانه این را مطرح کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز