خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت خانه کارگر از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۲۵

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجر به محضر ملت بزرگ ایران؛ همه آحاد مردم به ویژه کارگران شریف و اعضای خود را به شرکت وسیع و همه‌جانبه در راهپیمایی استکبارستیز ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.

ایلنا: خانه کارگر در بیانیه‌ای از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر برای ملت حماسه آفرین ایران فقط یک مناسبت تاریخی نیست بلکه در بطن خود شوری دارد که در آن تجدید میثاق یک ملت با آرمان‌های اصیل انقلاب برای افزایش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است. انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ارزشی با تکیه بر مکتب اسلام به زعامت فقیه عالیقدر حضرت امام خمینی(ره) است که در بهمن ۵۷ با پشتوانه و وحدت بی‌نظیر آحاد مردم به سلطنت فاسد و دست‌نشانده غرب پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود.
ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل و عظیم‌الشان خویش از غرقاب ۲۵۰۰ ساله حکومت ستمشاهی رهایی یافت و آموخته‌های خویش از راه و رسم زندگی مستقل را در تعیین سرنوشت خویش بر مبنای آموزه‌های دین اسلام به کار گرفت.
امروز نیز در سایه توکل به ذات اقدس الهی و اندیشه‌های آن امام سفر کرده و نیز رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی مستحکم‌تر و ملت عزیز ایران مقاوم‌تر و استوار‌تر شده‌اند و راه پر افتخار خود را با تکیه بر فرزندان دلیر و سخت‌کوش و نسل جوان پرشور و آگاه کشور ادامه می‌دهد.
انقلاب تبلور عینی باورهای درونی انسان‌هاست و مردم مستضعف و پابرهنه و محروم همچون همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند. فرمایش الهام‌بخش و نشاط‌آفرین امام مظلومان باید برای همیشه تاریخ سرمشق تصمیم‌گیران نظام اسلامی باشد: «این‏ کارگرهاى ما اشخاصى هستند که مدیر جامعه انسانیت هستند. اداره امور مملکت‌ها، اداره امور کشور‌ها به دست اینهاست؛ به دست کشاورزان، به دست کارگران کارخانه‏‌ها و دهقانان و کشاورزان»
بی‌شک اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی‌نظیر این صاحبان انقلاب نبود نه در جنگ تحمیلی به پیروزی می‌رسیدیم و نه انقلاب اسلامی به سی وپنج سالگی می‌رسید.
رهبر فقید انقلاب، تامین رفاه نسبی و متعادل برای همه اقشار و توده‌های تهی‌دست و در تنگنای فقر قرار گرفته را لازم و ضروری می‌دانستند و تحقق آن را آرمان و آرزوی ملت و دولت معرفی کردند و ضمن توجه دادن به عمل دقیق برای ضرورت محقق گشتن این هدف بزرگ به شدت اعلام خطر نمودند که مبادا اصل حمایت از محرومان به حیطه عمل درنیاید و به جای آن حمایت از سرمایه داران به صورت اصل و ارزش مطرح گردد: «همه آرمان و آرزوی ملت و دولت و مسئولین کشور ماست که روزی فقر و تهی‌دستی از جامعه ما رخت بربندد و مردم عزیز و صبور و غیرتمند کشور از «رفاه» در زندگی مادی و معنوی برخوردار باشند.»
اصل توجه به محرومین در طول ۳۵ سال گذشته همواره مورد توجه مسوولان عالی بوده است؛ هرچند در اجرای سیاست‌های حمایتی فراز و نشیب بوده ولیکن با همین مبنای فکری‌ست که ما عمیقا معتقدیم در زمان حاضر توجه به سفره مردم با توزیع سبد کالاهای اساسی میان همه کارگران، کشاورزان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حداقل‌بگیران روشی صحیح در کمک به محرومان و اقشار ضعیف و در راستای خط اصولی دفاع از مستضعفین است.
از سویی دیگر تردیدی وجود ندارد که امروزه و در بحبوحه بلواهای جهانی، ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است و اگر ارزش‌های انقلاب را از دست بدهیم بی‌تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
ایمان داریم که تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه همه دلسوزان و اقشار مختلف مردم است و تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در این راه تکلیف سنگین‌تری بر عهده دارند.
خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجر به محضر ملت بزرگ ایران؛ همه آحاد مردم به ویژه کارگران شریف و اعضاء خود را به شرکت وسیع و همه‌جانبه در راهپیمایی استکبارستیز ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.
روابط عمومی خانه کارگر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز