خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با ایلنا:

استراتژی اصولگرایان در انتخابات مجلس در همایش جبهه پیروان تعیین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۹

مهندس باهنر در این همایش گزارشی از تغییرات ایجاد شده در جبهه پیروان خط امام و رهبری را به استماع حاضران می‌رساند و درباره مهمترین مسائل روز نیز سخنرانی خواهند داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: مسائل راهبردی و سیاسی روز، وحدت اصولگرایان و تعیین استراتژی برای حضور در انتخابات آتی مجلس از جمله مباحثی است که در همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برخلاف بعضی از اظهارنظرها مبنی بر به تعویق افتادن همایش جبهه جبهه پیروان خط امام و رهبری، این مراسم در اول اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش دبیران و اعضای شورای مرکزی و مسئولان استانی احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: مسائل راهبردی و سیاسی روز، وحدت اصولگرایان و تعیین استراتژی برای حضور در انتخابات آتی مجلس از جمله مباحثی است که در این همایش مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان ادامه داد: آقای مهندس باهنر در این همایش گزارشی از تغییرات ایجاد شده در جبهه پیروان خط امام و رهبری را به استماع حاضران می‌رساند و درباره مهمترین مسائل روز نیز سخنرانی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز