خبرگزاری کار ایران

در پیامی صورت گرفت؛

تجلیل سرلشکر فیروزآبادی از خانم مرضیه دباغ

کد خبر : ۱۴۸۱۰۶

خانم مرضیه حدیده‌چی دباغ از زندانیان سیاسی و فعال مبارزه با حکومت ستمشاهی در قبل از انقلاب اسلامی ایران بوده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهی سپاه شهرستان همدان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از سرکار خانم حدیده‌چی دباغ تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا‏، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی از سرکار خانم حدیده‌چی دباغ تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهر بزرگوار سرکار خانم حدیده‌چی دباغ از بزرگان و پیشکسوتان جهاد و نهضت امام خمینی(سلام الله علیه) هستند و زندگی سراسر مبارزه و جهاد با تحمل شکنجه‌ها و سختی‌های فراوان در راه مقدس اسلام ناب و از اسوه‌های ممتاز زنان انقلاب اسلامی می‌باشند که زبان و قلم امثال بنده از تجلیل شایسته ایشان در می‌ماند، ایشان مورد تجلیل حضرت امام راحل و حضرت امام خامنه‌ای عزیز بوده و جایگاه بلندی در پیشگاه حضرت حق تعالی انشاءالله خواهند داشت.

از درگاه خداوند حنان و رحیم، مقامی در دارالسلام در جوار اهل بیت(علیهم السلام) برای این بانوی ارجمند انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

لازم به یادآوری است خانم مرضیه حدیده‌چی دباغ از زندانیان سیاسی و فعال مبارزه با حکومت ستمشاهی در قبل از انقلاب اسلامی ایران بوده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهی سپاه شهرستان همدان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

خانم دباغ به اتفاق حضرت آیت الله جوادی آملی و آقای محمدجواد لاریجانی در سال ۱۳۶۷ پیام حضرت امام خمینی(ره) را به گورباچف، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق رساندند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز