خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

ضرر حمله نظامی به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن برای دشمنان است

کد خبر : ۱۵۱۸۳۸

هرچه قدر که دشمن ما بزرگ تر و مصمم تر برای مقابله با اسلام می بینیم نیاز است که اراده و ایمان و عمل مان را محکم تر کنیم و این اراده است که باعثمی شود عمل به آموزه های قرآنی در انسان بیشتر نمود پیدا کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: درک این واقعیت که ضرر حمله نظامی به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است، دشمن را به راه های سخیف و ضد انسانی دیگر کشانده است.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اظهارنظرهای کینه توزانه دشمن مبنی بر خشکاندن ریشه ملت ایران، گفت: دشمن با استقلال خواهی و عزتمندی و سلطه ناپذیری ملت ایران و ارزش های انقلاب اسلامی مخالف است و لذا در طول حیات این انقلاب از ارتکاب هیچ جنایت و اقدامی برای متوقف کردن آن خودداری نکرده است.

وی افزود: دشمن زمانی که مطمئن شد نمی‌تواند حرکتی علیه اراده و ایمان ملت ایران انجام دهد و در مقابل این اراده محکم کوتاه بیاید و علیه انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرد که نفع آن از ضررش بیشتر باشد، به راه‌های سخیفی مثل تحریم ها رو آورد و طرح دوستی و مذاکره در پیش گرفت.

فدوی تصریح کرد: دشمن که در برابر منطق انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد، از آغاز، روندی خصمانه و جنایت آلود را در پیش گرفت و امروز نیز اگر در حوزه تحریم قدرت داشت و می توانست، آب را نیز بر روی ملت ایران می بست و تحریم می کرد.

وی افزود: دشمن که برای محاسبه قدرت و عظمت یک ملت محاسبه ای جز محاسبات مادی ندارد، از درک خداباوری و ایمان و اعتقادات این ملت که رمز عظمت و قدرت اوست، عاجز است.

فدوی در ادامه گفت: عزت و عظمت و قدرت غیر قابل انکار این ملت در پرتو سلاح اتمی و بمب اتمی فراهم نیامده است که بخواهد در پرتو آن ادامه و استمرار پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز قدرت ایمان مردم و توسل و تمسک به قرآن و ارزش های متعالی اسلام است که زمینه های استحکام نظام مقدس اسلامی و بسط و توسعه انقلاب اسلامی را فراهم ساخته است و این قدرت از قدرت هر سلاح مادی بالاتر و پایدارتر است.

فدوی با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این قدرت ایمان و اراده در ملت ما به این دلیل است که دل های بسیار زیادی در داخل انقلاب سالهای طولانی زیر پرچم امام راحل و مقام معظم رهبری دل در گرو قرآن گذاشته اند به همین دلیل کسانی که دل در گرو قرآن دارند همواره در مسیر تحقق ارزش ها و حاکمیت آنها آماده شهادت هستند و تا رسیدن به فیض شهادت نیز پیش می روند.

وی افزود: امروز نیز این قدرت ایمان و قرآن در بین مردم ماست که توان انقلاب اسلامی را در برابر دشمن به یک توان بازدارنده تبدیل کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: هرچه قدر که دشمن ما بزرگ تر و مصمم تر برای مقابله با اسلام می بینیم نیاز است که اراده و ایمان و عمل مان را محکم تر کنیم و این اراده است که باعثمی شود عمل به آموزه های قرآنی در انسان بیشتر نمود پیدا کند.

وی در عین حال اظهار داشت: اگر انسان به قرآن و معارف الهی متمسک نباشد امکان دارد جلوه های ظاهری و مادی دشمن را باور کند درحالیکه عظمت ظاهری و مادی دشمن در برابر انسان معتقد و قرآنی رنگ می بازد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عمل به قرآن و تلاوت آن، خود حمایت های لازم را به دنبال دارد، گفت: ما در این راستا پشتیبانی از خانواده های نیروی دریایی سپاه در حوزه قرآن را با اتکا به تعالیم و مهارت های قرآنی ترسیم کرده ایم و بر اساس این روند عملیاتی، از همه برکات آن از جمله ایجاد توان بازدارندگی در برابر دشمن و ظرفیت سازی در برابر سایر جنبه های تهاجم دشمن بهره برده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی کامل در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز در پرتو توسل و تمسک به قرآن و معارف آسمانی و جاری کردن آنها در همه لحظات زندگی حاصل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز