خبرگزاری کار ایران

موسی قربانی معاون قضایی دیوان عدالت اداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۵۸

از آنجا که در دیوان عدالت اداری یک طرف دعوی به طور غالب صاحبان قدرت هستند و وظیفه آن تادیه حقوق مردم و همچنین اهتمام داشتن به حفظ حقوق بیت‌المال است، وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد و از جایگاه درخور توجهی برخوردار است.

رییس دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام موسی قربانی را به عنوان معاون قضایی در امور شعب دیوان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری ضمن آروزی توفیق برای معاون جدید از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سنمار که به عنوان معاون قضایی در امور شعب تجدیدنظر انجام وظیفه خواهد کرد، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام موسی قربانی طی سخنانی ضمن بیان سوابق و فعالیت‌های گذشته خود به تشریح اهمیت جایگاه دیوان عدالت اداری در نظام اسلامی ایران پرداخت و گفت: از آنجا که در دیوان عدالت اداری یک طرف دعوی به طور غالب صاحبان قدرت هستند و وظیفه آن تادیه حقوق مردم و همچنین اهتمام داشتن به حفظ حقوق بیت‌المال است، وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد و از جایگاه درخور توجهی برخوردار است.

وی افزود: اگرچه اهمیت جایگاه این نهاد قضایی در نظر خبرگان قانون اساسی درک شده بود، ولی متاسفانه در مقطعی در قانونگذاری نسبت به آن جفا صورت گرفت که این موضوع نیز بعدها اصلاح شد و دیوان جایگاه قانونی مناسب را بین مسئولان پیدا کرد.

معاون قضایی در امور شعب دیوان ادامه داد: خرسندم از این که در تصویب قانون جدید تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری نقش داشته ام و امیدوارم بتوانم با همکاری سایر قضات و کارکنان محترم دیوان عدالت اداری به اجرای هرچه بهتر آن کمک کنم.

وی گفت: بدیهی است نقش همکاران قضایی و اداری دیوان عدالت اداری در رسیدن به اهداف دیوان انکارناپذیر است؛ بنابراین دست همکاری به سوی همه عزیزان دراز می کنم و امیدوارم نتیجه این همکاری احقاق حق و اجرای عدالت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز