خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

تاریخ شفاهی نیروی دریایی سپاه احصا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۵۸

یکی از مقاطع ویژه دفاع مقدس موضوع دریا و خلیج همیشه فارس است که کمتر به آن پرداخته شده است و نقش نیروی دریایی سپاه فقط منحصر به دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نیست و بعد از خاتمه جنگ هم نیروی دریایی سپاه پاسداران در حراست از مرزهای آبی کیان اسلامی در حال نقش‌آفرینی است که در جلسات مد نظر باید به این دو مقطع زمانی توجه شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه آمادگی این نیرو را برای تشکیل جلسات احصای تاریخ شفاهی، در موزه دفاع مقدس اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن دیدار با سردار خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، از تالارهای این موزه بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار سردار خضرایی ضمن ارائه گزارشی از نحوه شکل‌گیری موزه و برگزاری جلسات احصای تاریخ شفاهی، خواستار برگزاری جلسات احصای تاریخ شفاهی و تدقیق اطلاعات نقش نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس شد.

سردار فدوی نیز ضمن تشکر از ابتکار عمل شهرداری و باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و رشادت‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس به ویژه جلسات احصای تاریخ شفاهی، آمادگی نیروی دریایی سپاه را برای تشکیل این جلسات در موزه دفاع مقدس اعلام کرد.

وی افزود: یکی از مقاطع ویژه دفاع مقدس موضوع دریا و خلیج همیشه فارس است که کمتر به آن پرداخته شده است و نقش نیروی دریایی سپاه فقط منحصر به دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نیست و بعد از خاتمه جنگ هم نیروی دریایی سپاه پاسداران در حراست از مرزهای آبی کیان اسلامی در حال نقش‌آفرینی است که در جلسات مد نظر باید به این دو مقطع زمانی توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز