خبرگزاری کار ایران

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فارس در مورد هتاکی به برخی شخصیت‌های نظام

کد خبر : ۱۵۴۱۷۵

ما تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با قاطعیت تمام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را یکی از اصلی‌ترین عمودهای خیمه انقلاب می دانیم.

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، در بیانیه‌ای ضمن حمایت از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به هتاکان به شخصیت وی هشدار دادند.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امروزه در دنیای معاصر و چشم‌انداز پیش رو، آنچه سرنوشت‌ساز و نقش‌آفرین در سعادتمندی و توانمندی یک کشور است، میزان مشارکت مسئولانه شهروندان آن کشور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و بهره‌گیری از تجارب نیروهای خدمتگزار آن جامعه به شمار می‌رود.

در کشور عزیز ما به یمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی، وجود چهره‌های خدوم نظام و ملت، یکی از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. در این میان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار و یاور امام خمینی(ره) و همراه همیشگی مقام معظم رهبری، از اندوخته‌های نایاب نظام می‌باشد که در چند سال اخیر بسیار مورد بی‌مهری برخی از کوته‌فکران و کم‌سوادان قرار گرفته است. آنهایی که اینک آیت‌الله هاشمی را فقط یک مبارز می‌نامند، با مراجعه به زبان گویای تاریخ معاصر، هزینه‌های جانی، مالی و معنوی که ایشان قبل و بعد از انقلاب، بدون هیچ چشم‌داشتی، فداکارانه جهت اعتلای این مرز و بوم نموده‌اند، شاید خواب غفلت آنها را بیداری حاصل نماید.

آنجایی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: نهضت زنده است تا هاشمی زنده است؛ آنجایی که در بحبوحه جنگ هشت ساله تحمیلی با حمایت حضرت امام خمینی(ره) کار انقلابی را در مدیریت جنگ ایفا نمودند و بعد از اتمام جنگ همواره در سایه‌سار مقام معظم رهبری، سردار سازندگی کار انقلابی را انجام داده و خرابی‌های ناشی از جنگ را فداکارانه به گلستان ایران عزیز تبدیل نمود، جملگی آیت‌الله هاشمی را یک مبارز انقلابی و مرد روزهای سخت در دل‌های مردم این مرز و بوم جاودان نمود.

بدین‌وسیله ما تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس با قاطعیت تمام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را یکی از اصلی‌ترین عمودهای خیمه انقلاب دانسته و اشخاص و گروه‌هایی که عمدا و یا سهوا و از سر ناآگاهی سیاسی و یا کم‌سواد بودن، سعی بر مخدوش جلوه دادن شخصیت آیت‌الله هاشمی را دارند، هشدار داده و در صورت تکرار گردیدن اینگونه اهانت‌ها در خصوص چهره‌های خوشنام نظام، خدمتگزاران، زحمت‌کشان و دلسوزان، با تمام توان طبل رسوایی آنها را به صدا در خواهیم آورد.

دیده جیحون کنم و صبر به صحرا فکنم واندر این کار دل خویش به دریا فکنم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز