خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

شورای رهبری اصولگرایان تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۱۸

احمدی‌نژاد بیشتر به دنبال بازسازی نیروهای اطراف خود است و بعید می‌دانم که در جریان انتخابات شانسی داشته باشد / نکه عده‌ای بخواهند محوریت جریان اصولگرایی را بر عهده گیرند و به دنبال لیست انتخاباتی باشند نه تنها خوب نیست، بلکه به نتیجه هم نخواهد رسید.

یک فعال سیاسی اصولگرا با طرح پیشنهاد تشکیل شورای رهبری اصولگرایان، ‌تصریح کرد: در این شورا نمایندگان تشکل‌های مختلف اصولگرا می‌توانند در کنار هم جمع شوند و چون آرای خوبی دارند می‌توانند احزاب زیر مجموعه خود را دور هم جمع کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه نباید از هم‌اکنون فضای کشور را انتخاباتی کرد، اظهار داشت: ورود به مساله انتخابات در شرایط فعلی نوعی اقدام عجولانه است.

وی ادامه داد: اگرچه برگزاری جلسات برای هماهنگی در انتخابات آینده مجلس خوب است، ‌ اما اینکه عده‌ای بخواهند محوریت جریان اصولگرایی را بر عهده گیرند و به دنبال لیست انتخاباتی باشند نه تنها خوب نیست، بلکه به نتیجه هم نخواهد رسید.

دبیرکل حزب سبز ایران خاطرنشان کرد: برای انتخابات مجلس آینده در جبهه اصولگرایان باید به فکر ایجاد تشکیلات منسجم، رهبری مشترک و تدوین منشوری باشیم که طی آن همه گروه‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند در حالیکه متاسفانه همواره رسیدن به وحدت با شکست مواجه شده است.

کنعانی مقدم تحرکات انتخاباتی در جبهه اصولگرایان را یک اقدام فردی خواند و گفت: برای حضور در این جلسات انتخاباتی از جبهه ایستادگی و به طور مشخص حزب سبز نیز دعوت شده بود، اما هنوز برای ما جریانی که بحثانتخابات را پیگیری می‌کند نامشخص است.

وی با اشاره به بحثجلسات احمدی‌نژاد با اطرافیانش، ‌یادآور شد: احمدی‌نژاد بیشتر به دنبال بازسازی نیروهای اطراف خود است و بعید می‌دانم که در جریان انتخابات شانسی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه جبهه پایداری اول باید از وزارت کشور مجوز فعالیت خود را بگیرد و بعد وارد تحرکات انتخاباتی شود، ‌گفت: این تشکل زمان احمدی‌نژاد توانست بدون مجوز فعالیت کند، اما هم اکنون باید برای ادامه فعالیت خود ابتدا هویت خود را به اثبات برساند.

وی با طرح پیشنهاد تشکیل شورای رهبری اصولگرایان، ‌تصریح کرد: در این شورا نمایندگان تشکل‌های مختلف اصولگرا می‌توانند در کنار هم جمع شوند و چون آرای خوبی دارند می‌توانند احزاب زیر مجموعه خود را دور هم جمع کنند.

کنعانی‌مقدم با اشاره به چهره‌هایی که دارای پتانسیل حضور در شورای رهبری اصولگرایان هستند، گفت: علی اکبر ولایتی، حجت الاسلام ناطق نوری، قالیباف و محسن رضایی از جمله این شخصیت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای رهبری اصولگرایان هنوز به شکل رسمی مطرح نشده است، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از افراد در جبهه اصولگرایی به دنبال بستن لیست‌های انتخاباتی هستند، درحالیکه با توجه به زودرس بودن این اقدام، این حرکت به نتیجه نخواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز