خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در اردوی علمی آیه‌های تمدن:

نیروهای انقلاب در میدان علمی، فرهنگی و اقتصادی نقش اصلی را ایفا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۱۰

ملت ایران پرچم آزادی بشریت را برداشته و مدعی آزادی بشریت از چنگال ظلم و استکبار است که تحقق این آرمان و هدف بزرگ در گرو علم و دانش است و اگر می خواهیم بشریت را آزاد کنیم ابتدا باید دانش را از دست ظالمان برهانیم تا قدرت را از جبهه استکبار گرفته و در اختیار بشر قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز میدان مبارزه، عرصه علمی، فرهنگی و اقتصادی است که باید افراد مستعد از نیروهای انقلاب نقش اصلی را بازی کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردوی علمی آیه‌های تمدن که با حضور ۴۰۰ نفر از دانش آموزان برگزیده سال چهارم دبیرستان از سراسر کشور در دانشکده شهید مطهری بسیج برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید گفت: از خداوند می خواهیم این سال را سالی پر خیر و برکت برای همه بشریت و نظام اسلامی قرار دهد و سرتاسر آن توفیق انجام تکلیف الهی باشد.

سردار نقدی عدالت خداوند را در پرسش و پاسخ الهی از افراد به میزان آنچه که داده است دانسته و اظهار داشت: شما که افرادی با استعداد هستید یقینا کارتان سخت تر است چون ظرفیت الهی برای شما بیشتر بوده لذا باید تکلیف را بهتر ادا کنید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به میدان مبارزه نظامی با استکبار در گذشته اشاره و تصریح کرد: روزی جبهه ما مقابله ی نظامی بود لذا آنها که تنومندتر و آشنایی با سلاح و توانمندی های جسمانی بالاتری داشتند کارهای بزرگی کردند اما امروز اختصاصا میدان، میدان مبارزه علمی، فرهنگی و اقتصادی است که باید افراد مستعد از نیروهای انقلاب نقش اصلی را بازی کنند.

وی با بیان حدیثامیرالمومنین علیه السلام که فرمود «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه» ادامه داد: ملت ایران پرچم آزادی بشریت را برداشته و مدعی آزادی بشریت از چنگال ظلم و استکبار است که تحقق این آرمان و هدف بزرگ در گرو علم و دانش است و اگر می خواهیم بشریت را آزاد کنیم ابتدا باید دانش را از دست ظالمان برهانیم تا قدرت را از جبهه استکبار گرفته و در اختیار بشر قرار دهیم.

سردار نقدی به شکست‌های مکرر استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره نموده و بیان کرد: نتیجه قدرت استکبار، جنگ ها و از هم پاشیدگی خانواده‌ها و کشتارها و وحشی‌گری‌ها است و حتی ادعای راحتی بشریت توسط آنها نیز شکست خورده و وضعیت اسفبار اقتصادی غرب نمایان شده است پس باید کاری کرد تا آزادی خواهان، مدیریت عالم را بر عهده گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه نسل گذشته فداکاری کردند و امروز نسل جوان باید ایثار و فداکاری کند خاطرنشان کرد: شاید در روز باید ۲۰ساعت مطالعه کرد و گاهی باید دو ماه در کتابخانه یا آزمایشگاه ماند و مانند رزمندگان که چند ماه پدر و مادر را نمی‌دیدند، امروز هم باید در علم و دانش، جهاد کرد همانطور که نیروهای برون مرزی در دفاع مقدس گاه تا یک سال خانواده را نمی‌دیدند و برخی رزمندگان گاهی با حسرت شنیدن صدای گریه نوزادشان به شهادت می‌رسیدند.

وی به استفاده غرب از علم جهت شنود مکالمات خصوصی مردم و ساخت بمب برای کشتار بیگناهان اشاره و تاکید کرد: با وجود تمام توطئه هایی که علیه ایران می شود، ایران رتبه اول را به لحاظ شتاب علمی دارد، با اینکه عده ای حقوق بگیر نظام سلطه هستند تا مستعدین کشور را ترور کرده یا به غرب بکشانند.

علم بدون اخلاق، ابزاری برای فساد و دوری از خدا

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: همانطور که در دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با سلاح های کوچک مقابل پیشرفته ترین سلاح های دشمن می ایستادند یقینا اگر امروز نیز مجاهدت کنیم خداوند ما را پیروز می گرداند.

وی در پایان سخنان خود توامان شدن علم و اخلاق را سبب روسفیدی مقابل شهدا دانسته و خاطرنشان کرد: علم اگر با اخلاق همراه نشود، ابزاری برای فساد و دوری از خدا خواهد شد اما اگر علم با اخلاق همراه شود، در خدمت فضایل انسانی و نجات بشریت قرار می گیرد و در این صورت سعادت را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز