خبرگزاری کار ایران

سردار شریف در گفت‌وگو با ایلنا:

جیش‌العدل باید تاوان سختی را بپردازد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۸۹

امیدواریم با اقدام قاطعی که انجام می‌شود، این گروهک‌ها تنبیه شوند و سربازان‌مان آزاد شده و کسی دیگر نیز هوس انجام این کارها را در سر نپروراند. / جیش‌العدل نه از توان ویژه عملیاتی و تشکیلاتی برخوردارند و نه از پایگاه اجتماعی در میان مردم برخوردارند و کارهایشان به سرانجامی نخواهد رسید.

مسئول روابط عمومی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: گروهک تروریستی جیش‌العدل با احساسات و افکار عمومی ملت ایران بازی کرده و علی‌القاعده باید تاوان سختی را بپردازد.

سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تهدید گروهک تروریستی جیش‌العدل مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده در ۱۳ فروردین و برنامه سپاه پاسداران برای مقابله با این گروهک تروریستی گفت: به نظر می‌رسد گفته‌ها و تهدیدات این گروهک بخشی از عملیات روانی و رسانه‌ای‌شان است.

وی با بیان اینکه آنها با این تهدیدات در واقع با احساسات ۷۰ میلیون ایرانی بازی می‌کنند، اظهار داشت: آنها با این تهدیدات از سویی درصدد باج‌گیری و سواستفاده هستند و از سوی دیگر می‌خواهند بخشی از سناریوی عملیات روانی و رسانه‌ای‌شان را مبنی بر به شهرت رسیدن و تحت فشار قرار دادن طرف مقابل را به اجرا دربیاوردند اما از آنجایی که نه از توان ویژه تشکیلاتی و نه از پایگاه اجتماعی در میان مردم برخوردارند، کارهایشان به سرانجامی نخواهد رسید.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این گروهک پس از انهدام گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی دیگر محلی از اعراب ندارد و باید متوجه عاقبت و سرانجام گروهک ریگی باشند.

سردار شریف در پاسخ به این سوال که سپاه پاسداران برای مبارزه به این گروهک تروریستی چه برنامه‌ای در دست دارد، تصریح کرد: با همکاری نهادهای امنیتی – اطلاعاتی و همچنین نیروی انتظامی و وزارتخانه‌های امور خارجه و کشور با سپاه پاسداران برنامه‌هایی برای ایمن‌سازی منطقه از شر تروریست‌ها و آزادسازی مرزبانان‌مان دارد که امیدواریم با اقدام قاطعی که انجام می‌شود، این گروهک‌ها تنبیه شوند و سربازان‌مان آزاد شده و کسی دیگر نیز هوس انجام این کارها را در سر نپروراند.

مسئول روابط عمومی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به واگذاری ۳۰۰ کیلومتر از مرز سراوان به نیروی زمینی سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: از حدود ۱۰ روز پیش، پس از دو اتفاقی که در مرز سراوان افتاد و منجر به شهادت ۱۴ مرزبان و دیگری که منجر به ربایش ۵ مرزبان کشورمان شد، با تصمیم شورای عالی امنیت ملی، ۳۰۰ کیلومتر از مرز سراوان به منظور تامین امنیت پایدار به طور مستقیم در اختیار قرارگاه قدس سپاه قرار گرفت.

در ادامه، سردار شریف به بازدید اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران از قرارگاه قدس اشاره کرد و افزود: سردار جعفری به منظور بازدید از وضعیت آمادگی قرارگاه قدس و بررسی سایر مسائل مرزی در سیستان و بلوچستان، سفری به آنجا انجام داد و هم‌اکنون یگان‌های سپاه در آنجا مستقر شده‌اند و این بخش از مرز تحویل سپاه شده است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران ابراز داشت: در وهله اول تلاش می‌کنیم که بستر انجام و تکرار این موارد به طور جدی جلوگیری و متوقف شود و گروهک‌های معاند نیز به صورت جدی تنبیه شوند.

سردار شریف در پایان تاکید کرد: این گروهک معاند با احساسات و افکار عمومی ملت ما بازی کرده و علی‌القاعده باید تاوان سختی را بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز