خبرگزاری کار ایران

بازدید سید محمد خاتمی از باشگاه سوارکاری سهند اردکان

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۶۲

اسب و اسب سواری و یادگیری آن از اموری است که به طور مشخص در اسلام مورد توجه قرار گرفته است که باید در جامعه کنونی ما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رییس جمهور اسبق کشورمان به دعوت یکی از باشگاه‌داران اسب، به بازدید این مجموعه در زادگاه خود رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر حجت السلام و المسلمین سید محمد خاتمی، وی به همراه محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان، ابوالفضل کارگر رییس اداره ورزش و جوانان و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان به بازدید یکی از مجموعه‌های نگهداری و مسابقه اسب اصیل ایرانی در اردکان رفت.

سید محمد خاتمی در سخنانی کوتاه به اهمیت مجهز بودن جامعه اسلامی به ابزارآلات پیشرفته دفاعی اشاره کرد و افزود: در قدیم از مهمترین سلاح‌هایی که در جنگ‌ها استفاده می‌شد؛ اسب و نیزه بود که همانگونه جوامع به سلاح‌های پیشرفته‌تری تجهیز شد؛ جامعه اسلامی نیز رشد کرد و خود را به روز ساخت.

خاتمی در ادامه گفت: البته اسب و اسب سواری و یادگیری آن از اموری است که به طور مشخص در اسلام مورد توجه قرار گرفته است که باید در جامعه کنونی ما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی به جایگاه ورزش در کشورمان اشاره کرد و افزود: ورزش نیز در این سال‌ها پیشرفت بسیار خوبی پیدا کرده است.

رییس جمهور اسبق کشورمان با ابراز خوشحالی از اینکه در اردکان نیز به این امر توجه بسزایی شده، گفت: بسیار خوشحالم که در اردکان نیز که مهد نجابت و وقار است به امر پرورش اسب توجه شده است و به همه کسانی که سبب شده‌اند که این امر در اردکان تحقق پیدا کند؛ دست‌مریزاد می‌گویم و امیدوارم که در آینده، اردکان از لحاظ پرورش اسب و کسب رتبه در مسابقات مربوطه؛ جایگاه والاتری را پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز