خبرگزاری کار ایران

خطیب موقت نماز جمعه تهران:

به اروپا می‌گویم که از سرنوشت جاسوسخانه آمریکا پند بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۶۰

برای رسیدن به شعار امسال باید قوای سه گانه تلاش بکنند تا این خواسته به نتیجه برسد. / به پارلمان اروپا تسلیت می‌گویم که مشخص کردند نوکر و سرسپرده آمریکا هستند و از خود استقلالی ندارند. / هم مجلس و هم دولت به یاوه‌گویی‌های اروپا جواب دادند و موضع گرفتند اما توقع این است که در برابر یاو‌ه‌گویان موضع بیشتری بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تاسیس دفتر این اتحادیه در تهران بیان کرد: من به اروپا می‌گویم که از سرنوشت جاسوسخانه امریکا پند بگیرند، چرا که مردم اجازه نمی‌دهند تا جاسوسخانه دیگری در ایران تاسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در سخنان خود در این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " گفت: برای رسیدن به خواسته مقام معظم رهبری و رسیدن به شعار امسال باید قوای سه گانه تلاش بکنند تا این خواسته به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان اتحادیه اروپا اظهار داشت: به پارلمان اروپا تسلیت می‌گویم که مشخص کردند نوکر و سرسپرده آمریکا هستند و از خود استقلالی ندارند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بی شرمانه دانستن قطعنامه حقوق بشری اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: شما بی شرمی و بی حیایی را حد اعلا رسانیده‌اید. چه توقعات و اتهامات عجیبی می‌زنید که حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.

موحدی کرمانی با بیان اینکه آنها می‌گویند انتخابات در ایران از استانداردی برخوردار نیست، اذعان داشت: این استانداردها کدام است که ایران آنها را رعایت نمی‌کند اما شما این استانداردها را رعایت می‌کنید.

وی ادامه داد: آنها درخواست کرده‌اند که فتنه‌گرها و بالاخص سران فتنه آزاد شوند. حمایت اروپا هیچ آبرویی برای سران فتنه باقی نگذاشت هر چند که آنها آبرویی هم نداشتند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: با کمال پررویی می‌گویند که بگذارید احمد شهید که بلندگوی اسرائیل و استکبار است وارد ایران شود و فتنه‌گری کند. می‌گویند که سفر هیات ایرانی همراه با ملاقات این هیات با فتنه‌گرها دیدار کنند که خواسته و توقعات زشت و بیجایی دارند.

موحدی کرمانی با اشاره به درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر تاسیس دفتر این اتحادیه در تهران بیان کرد: من به اروپا می‌گویم که از سرنوشت جاسوسخانه امریکا پند بگیرند، چرا که مردم اجازه نمی‌دهند تا جاسوسخانه دیگری در ایران تاسیس شود.

وی افزود: البته هم مجلس و هم دولت به این یاوه‌گویی‌ها جواب دادند و موضع گرفتند اما توقع این است که در برابر یاو‌ه‌گویان موضع بیشتری بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خطاب به مردم گفت که ما موضع و جواب دولت و مجلس را شنیدیم و حال شما راضی هستید که هم‌جنس‌بازی در ایران رایج بشود که نمازگزاران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نسبت به قطعنامه حقوق بشری اتحادیه اروپا اعلام بیزاری کردند.

موحدی کرمانی افزود: این مردم هزاران شهید داند تا اسلام در کشور حاکم باشد و استقلال داشته باشیم اما اینها با کمال پررویی در امور کشورمان دخالت می‌کنند.

وی با درخواست از وزارت خارجه برای انتقال نظرات مردم به اتحادیه اروپا ابراز داشت: دولت و مردم بدانند که تکبر در برابر زورگو و متکبر نوعی عبادت است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به صحبت‌های اوباما و شرمن مبنی بر اینکه ما به ایران اعتماد نداریم، تاکید کرد: من به شما می‌گویم که ملت و دولت ایران هزاران مرتبه به شما بی اعتماد است.

در ادامه، موحدی کرمانی با بیان اینکه من در توافقنامه جمله‌ای را دیده‌ام مبنی بر اینکه " تا در مورد همه چیز به توافق نرسیم، در خصوص چیزی توافق نمی‌شود "، گفت: من در برابر زیاده‌خواهی‌های اینها و بهانه‌گیری‌های آنها مخالفیم و مواظب باشید تا خدایی ناکرده در توافق را بگنجانند که هم‌جنس‌بازی آزاد شود.

وی ادامه داد: آنها می‌گویند که همه چیز قابل برگشت است حتی این رفع تحریم قابل برگشت است، شما هم بگویند که همه چیز قابل برگشت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز