خبرگزاری کار ایران

۴ مرزبانان ایرانی وارد استانداری سیستان و بلوچستان شدند؛

اوسط هاشمی: دولت پاکستان حضور موثری در آزادی مرزبانان نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۱۸

دقایقی پیش چهار مرزبان ایرانی که در بهمن ماه گذشته توسط گروه تروریستی ربوده شده بودند، وارد استانداری سیستان و بلوچستان شدند

چهار مرزبان ایرانی پس از ورود به خاک ایران لحظاتی پیش وارد استانداری سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حاضر در این نشست، ‌دقایقی پیش چهار مرزبان ایرانی که در بهمن ماه گذشته توسط گروه تروریستی جیش العدل به اسارت در آمدند، ‌ در استانداری سیستان و بلوچستان مورد استقبال استان و مسئولان محلی قرار گرفتند.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در جریان پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده، دیپلماسی فعالی داشته و از هر فرصتی استفاده می کردیم، گفت: زمانی که هیات پارلمانی به ایران آمد، رییس مجلس و اقای ابوترابی بسیار فعالانه برخورد کردند و توانستند ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی ادامه داد: در این ماجرا فشار سنگینی بر دوش ما حاکم بود و نشانه هایی وجود داشت که به ما از عدم حضور موثر طرف پاکستانی خبر می داد.

وی با بیان اینکه دلیل این مسئله فشاری بود که از همین طریق متوجه طرف پاکستانی است، افزود: در نهایت توانستیم از طریق مشارکت افرادی در خارج دولت پاکستان و یارگیری از آن سو به نتایج برسیم.

استاندار سیستان و بلوچستان از سربازان ربوده شده به عنوان فرزندان ایران یاد کرد و افزود: ما نیز همانند همه مردم از اینکه این افراد در نهایت به میهن بازگشتند خوشحال هستیم.

اوسط هاشمی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با برقرار آرامش و ثبات در استان دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه دولت بر این امر استوار است که حضور خود را در استان سیستان و بلوچستان موثرتر از گذشته کند، اظهار کرد: در همین راستا شخص رییس جمهور به زودی به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان از همکاری موثر افراد معتمد محلی در آزادسازی مرزبانان ربوده شده قدردانی کرد و ادامه داد: جا دارد که از زحمات و پیگیری آقایان علی نوایی، احمد شه بخش، نعمت شه بخش، توکل شه بخش، ناصر شه بخش، مولوی حافظ اسماعیل و الله نظر شه بخش تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز