خبرگزاری کار ایران

حزب مؤتلفه با محکوم کردن قطعنامه اتحادیه اروپا؛

مجلس نسبت به سطح روابط ایران و اروپا تجدید نظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۲۹

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انتشار قطعنامه ضد ایرانی توسط اتحادیه اروپا بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران تاکید کرد.

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انتشار قطعنامه ضد ایرانی توسط اتحادیه اروپا بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انتشار قطعنامه ضد ایرانی توسط اتحادیه اروپا بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پارلمان اروپا در اقدامی گستاخانه و بی شرمانه قطعنامه ای مداخله جویانه علیه جمهوری اسلامی ایران صادر و نوکری خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند. گرچه پارلمان مذکور تشریفاتی و فاقد جایگاهی مؤثر در مناسبات بین المللی است و در طی چند دهه گذشته پاتوق منافقین تروریست ضد جمهوری اسلامی و یا صهیونیستهای نژادپرست بوده است ولی برای اتحادیه اروپا و سران این اتحادیه که درقالب ۱ + ۵ در حال مذاکره با ایران هستند و پس از پیروزی آقای دکتر حسن روحانی در انتخابات سال ۹۲برای تبریک به وی صف کشیده و هیئت های اقتصادی خود را برای تعامل اقتصادی با جمهوری اسلامی فرستاده اند این نوع برخورد پارلمان اروپا وقیحانه و شرم آور خواهد بود زیرا:

۱ اروپا نباید فراموش کرده باشد که دستانش به خون هزاران شهید بمباران شیمیایی صدام علیه مردم عراق و ایران توسط بمب های شیمیایی اروپایی آغشته است.

۲ اروپا نباید فراموش کند که تاکنون ۴۸ رأی حقوق بشری علیه فرانسه در دادگاه حقوق بشر اروپا صادره شده است

۳ اروپا نباید فراموش کرده باشد که امروز تظاهرات سیاسی مردم مظلوم بحرین توسط تانکهای آلمان سرکوب میشود

۴ اروپا نباید گزارش کمیته مبارزه با اشکال تبعیض علیه زنان سازمان ملل علیه فرانسه را بخاطر خشونت و بدرفتاری نسبت به زنان و قاچاق آنان در آن کشور را نادیده بگیرد.

۵ اروپا نباید محکومیت اتریش توسط دادگاه حقوق بشر اروپا را بخاطر نقض حقوق بشر و رفتار نامناسب با پناهندگان و زنان و کودکان را نادیده بگیرد.

۶ اروپا نباید بازرسی های مکرر از انگلیس را بخاطر نقض مکرر حقوق بشر نادیده بگیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اروپایی که بخاطر روسری داشتن چند دختر جوان مسلمان مانع از تحصیل آنان در دانشگاه فرانسه می‌شوند، اروپایی که بخاطر توهین یک وکیل به دادستان یونان او را محکوم می‌کند، اروپایی که با گستاخی برخلاف مادة ۱۹ اعلامیه حقوق بشر قانون آزادی اصلاحات در جهان را نادیده گرفته و شبکه های ماهواره ای ایران را قطع می‌کند، اروپایی‌که رژه گاردی را بخاطر زیر سئوال بردن هولوکاست سالها محکوم به زندان می‌کند، چطور به خود حق می‌دهد راجع به حقوق بشر و دفاع از آن حرف بزند.

آیا کارنامه سیاه و ننگین نقض حقوق بشر توسط کشورهای اروپایی قلب هر انسان آزاده ای را بدرد نمی آورد. دیکته نویسان این قطعنامه در پارلمان اروپا تصور کرده اند که ایران اسلامی اوکراین است که عوامل خود را برای براندازی حکومت قانونی آنجا به میان معترضین بفرستند و کودتا راه بیاندازند، آیا این عربده کشان که الکل، مغزهایشان را بیمار ساخته ندیدند که ملت ایران با سفارتخانه های مداخله گرانه آنها در فتنه ۸۸ چه کرد؟ آیا فرد عاقلی در پارلمان اروپا پیدا نمی‌شود که به آنها بفهماند ملتی که در سی و پنجمین سال انقلابش اینگونه روی آرمانهایش ایستاده اجازه دخالت به بیگانگان در امور داخلی اش را نمی دهد

آیا پارلمان اروپا در دست استعمارگران قرون وسطی است که توهم آمیز، به ملت غیور و مقاوم و مستقل ایران چنین دستورات زشت و قبیحی میدهند که سران فتنه را آزاد کنید، همجنس بازی را آزاد کنید، انجمن صنفی روزنامه نگاران را باز کنید، به احمد شهید مزدور منافقین و رژیم صهیونیستی اجازه ورود دهید؟

مگر ملت ایران که ۳۵ سال پیش انقلاب کرد از شما اجازه و دستور گرفت که امروز بخواهد به خواسته‌های احمقانه شما عمل کند؟

کدام موضع منفعلانة مسئولین ایران چنین توهمی را در شما پدید آورده که با چند جلسة مذاکره به خود حق می دهید اینگونه با ملت بزرگ ایران سخن بگویید؟

شما که صدای ورشکستگی اخلاقی و اقتصادی و سیاسی تان را دنیا می شنود و در اقتصاد و فرهنگ و اخلاق و نظام سیاسی وارد کوچة بن بست شده اید چگونه جرأت می کنید ملت آگاه و بیدار و هوشیار و آرمانگرای اسلامی را بسوی منجلاب خود دعوت کنید؟

حزب مؤتلفه اسلامی با اعتقاد به اینکه پارلمان اروپا از جایگاه اثرگذاری در اتحادیه اروپا برخوردار نیست ضمن محکوم کردن قطعنامة صادره اعلام می‌دارد:

۱ دفاع پارلمان اروپایی مستعمره صهیونیسم از فتنه گران و قاچاقچیان و روزنامه نگاران مزدور بر جرم آنها خواهد افزود و وابستگی آنها به بیگانه را بیشتر اثبات خواهد کرد.

۲ بزودی نمایشگاهی از کارنامة ننگین نقض حقوق بشر در اروپا توسط بسیج مقاومت ایران برگزار و همه می توانند از نزدیک دلایل و مستندات نقض حقوق بشر در اروپا را مشاهده نمایند.

۳ دولت و مجلس ایران نباید اجازة ایجاد دفتری به اتحادیه اروپا در ایران بدهند مگر اینکه اتحادیه رسماً از این بیانیه برائت جسته و از ملت ایران عذرخواهی کند.

۴ تا وقتی نمایندة حقوق بشر سازمان ملل تغییر نکرده و به فرد مستقل و منصفی سپرده نشده، اجازة ورود به ایران نخواهد داشت.

۵ انتخابات در ایران براساس بالاترین استانداردهای دمکراتیک و اسلامی برگزار شده و می شود و قضاوت غرب و دشمنان این ملت در رد یا تأیید آن تغییری در ماهیت آن ایجاد نمی کند

۶ اقدامات غرب در قبال حسن نیت ایران در مذاکرات اخیر هسته ای اعم از برداشتهای دو گانه از توافقنامه و ادامة تهدیدات نظامی و عدم پذیرش نمایندة جدید ایران در سازمان ملل و ملاقات های خلاف قوانین دیپلماتیک هیئت های اروپایی با عوامل دخیل در فتنة ۸۸ و دستور گرفتن های تیم مذاکره کنندة غرب از صهیونیستها، این تردید را افزایش می دهد که غربی ها بدنبال تکرار موضع سال ۲۰۰۳ خود در قبال ایران هستند تا بار دیگر ایران را به اتهامات واهی دیگری در افکار عمومی محکوم کنند

۷ مجلس شورای اسلامی لازم است نسبت به سطح روابط ایران و اروپا تجدید نظر مناسب نماید.

بنابراین لازم است دولت و مجلس و ملت ایران با هوشیاری و ایستادگی به مقابله با تهدیدات جدید دشمنان برخاسته و اجازه ندهند دسیسة جدید آنها جامعة عمل بپوشد

مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز